Strona 1 z 1
[mk3] Szarpanie, przerywanie, strzał
: ndz mar 19, 2006 18:58
autor: lgruszkos
Znowu bede potrzebował, waszej pomocy, nie wiem czy to juz nie ostatnia, bo wkoncu chce sie pozbyc tego golfa i kupic cos japońskiego. Wczoraj jak wracałem z Krakowa miałem dziwny problem z autem. Na autostadzie zaczely mi falować obrony botem zaczeły spadac w dół, zgasł, strzał z rury, i znowu tak kilka razy. Ledwo dojechałem do Rybnika. Nie wiem co sie może dziać, czy to nie jest przypadkiem czujnik od regulacji przepustnicy?? Bo taki znajomy mi powiedział ze to mogło siąść
: ndz mar 19, 2006 19:25
autor: Cefaloid
Albo układ zapłonowy...
: ndz mar 19, 2006 20:34
autor: stonefree
lgruszkos pisze:kupic cos japońskiego
Kup sobie Golfa , ale 1,8!!!
: ndz mar 19, 2006 21:13
autor: Adamtd
Pierwsze to wygląda na układ zapłonowy więc musisz zrobić mu dokładny przegląd (łacznie z czujnikiem halla). To tak wygląda jakby Ci się zaplon przestawił, albo coś z przerywaczem (ewentualnie cewką)
: ndz mar 19, 2006 21:23
autor: dziejo
przyczyn moze byc wiele ale 100% zapłon powiedz czy na wysokich obrotach tak sie zdaza czy wtedy kiedy dodajesz gazu albo jak go puszczasz to jest istotne a co sie robi kiedy gasisz silnik nie dostaje samozapłonu? po kolei wilgoć w aparacie palec kable cewka aparat zapłonowy to tyle bo nic innego byc nie moze
: ndz mar 19, 2006 23:32
autor: lgruszkos
Nie nie dostaje zamozapłonu, i to jest straszne dziwne bo rano pali bardzo dobrze obroty równiutkie i nic sie nie dzieje a przejade czasami 20 czasami 40 km i zaczyna wariowac, obroty skacza, szczela z tłumnika i czsai nawet zgasnie jak jade na biegu i zachwile odpali
[ Dodano: Nie Mar 19, 2006 10:42 pm ]
a jakoś nie zwróciłem uwagi kiedy sie to dzieje, chyba jak troche wcisne gaz, chociaz nie zawsze, bo na autostradzie leciałem cały czas z jednakowym gazem i ani nie przyspieszałem ani nie hamowałem i sie to stało, natomiast dzisiaj jak dostał w dupe to sie tak zaczeło dziać, potem ustało i dostawał od Mikołowa do Rybnika takie mocne baty i znowu nic sie nie działo, a w piatek mam zamair jechac do Niemiec i musze to zdiagnozować co jest bo to nie jest jazda
: ndz mar 19, 2006 23:42
autor: Adamtd
lgruszkos pisze: bo rano pali bardzo dobrze obroty równiutkie i nic sie nie dzieje a przejade czasami 20 czasami 40 km i zaczyna wariowac
bo silnik jest nagrzany i juz zmieniaja sie warunki pracy. Np cewka z uszkodzona izolacją potrafi inaczej działać zimna inaczej ciepła. Mozna by też do VAG apodpiąc może jakiś blad wyświetla
: ndz mar 19, 2006 23:44
autor: lgruszkos
Kurcze do Vag-a to bedzie ciezko go podpiac bo nie mam łaczności odkad go kupiłem z wtyczka a komputerem

Pewnie jakiś kabelek bedzie przerwany , albo wtym gdzies przepalony