Strona 1 z 2

[mk3]Jechałem ... zgasł... odpalił po 300 metrach to samoo

: sob mar 18, 2006 23:19
autor: tedi
Witam! Mam pewien problem dziś jadąc nagle mi przygaś po 100 metrach zaparkowałem wyszedłem na 10 min odpalam i nagle samochód mi dziwnie lata jak by na garach nie palił dygocze nim jak Dieslem a mam 1.4 bezynę nic mowie dziś dostałem auto od mechanika zmieniałem pasek i uszczelkę pod obudowa kapy zaworowej czy jak kto woli obudowa klawiatury no wiec jadę do domu i po 200 metrach zgasł no to awaryjne i patrzę pod maskę, nic na oko wszystko Ok a ze już ciemno i zimno to nic dzwonie po znajomego ogólnie okazuje się ze nie mogę znalesc haku z przodu (mam auto od tygodnia) ale nic auto odpala i jedzie kolejne 300 metrów i to samo brak posłuszeństwa i tak parę razy.. Proszę o jakąś wskazówkę co to mogło mi nawalić czekam niecierpliwie i pozdrawiam ps. Gdzie dokładnie powinien z przodu byc hak?

: sob mar 18, 2006 23:27
autor: Adamtd
1. hak jest pod zaślepką obok lewego kierunkowskazu (tam się wkręca hak)
2. Jak Ci gasł to miałeś juz nagrzany silnik?
3. Masz imobilajzer?
4. Jeśli zmieniałes pasek rozrządu jak rozumiem - to czy jak już palił to cały czas normalnie??? - bo mi to tez wygląda na przestawiony rozrząd

[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 22:28 ]
Bo przed wizytą u mechanika auto działało normalnie?

: sob mar 18, 2006 23:29
autor: djtom
0. Nie pisz boldem.

: sob mar 18, 2006 23:46
autor: bongo
tedi pisze:Gdzie dokładnie powinien z przodu byc hak?
Jak se nie kupiłeś to go nie będzie...

: ndz mar 19, 2006 02:11
autor: Pono
Najprawdopodobniej to cos z silnikiem. Hak powinien byc albo z przodu albo z tylu- nie wiem dokladnie

: ndz mar 19, 2006 06:04
autor: bodzio_j
Hak to pewnie będzie w bagażniku, a pod zaślepką będzie otwór w który należy go wkręcić.

: ndz mar 19, 2006 09:46
autor: tedi
-Tak, silnik był nagrzany! Zanim mi zaczoł wariowac zrobiłem ok 40km.
-Tak, mam imobilazer.
-Jak odebrałem od mechanika to przez jakies 40 km chodzil idealnie.

-Przed wizyta w warsztacie auto jeździło idealnie.

: ndz mar 19, 2006 10:50
autor: Kaktus
Albo immobilajzer, albo czujnik Halla

: ndz mar 19, 2006 11:02
autor: tedi
Jeżeli to immobilazer to co mam zrobic? Wymienic? Jaki czujnik mogłbys cos wiecej napisac o tym?

: ndz mar 19, 2006 11:30
autor: X2
Pono... No nie gadaj, że wina silnika... Może koła zapasowego? ](*,)

p.s Sorry Bongo, moja wina ...

: ndz mar 19, 2006 11:40
autor: bongo
X2 pisze:Bongo... No nie gadaj, że wina silnika... Może koła zapasowego?
Kolego poczytaj najpierw kto co pisze a potem komentuj

: ndz mar 19, 2006 11:53
autor: tedi
eee dobra, dobra ale mi tu VW stoi pod domem... pomoze ktoś zamiast komentowac głupote innych?

: ndz mar 19, 2006 12:46
autor: Salz
czujnik halla mialem to samo, golfik jechal i zgasl, potem odpalil jechal i znow zgasl,zaprowadzilem do mechania i stwierdzil ze to pompa paliwa, wymienil ...i nic. zaprowadzilem do innego i od razu stwierdzil ze czujnik poszedl.od tego czasu na szczescie zadnych problemow.

: ndz mar 19, 2006 12:54
autor: tedi
mmm przed chwila go odpaliłem oczywiscie zapalił odrazu wkreca się na obroty wszystko niby ok a jednak dziwnie się czesie itd z tłumika wyleciało troche wody tak mi się zdaje.
czujnik halla mówisz a ile on kosztuje? mówisz ze napewno to jest to?