Strona 1 z 2

Problem z iskra w mk2 POMOCY

: sob mar 18, 2006 16:42
autor: First In Hell
Moj golf mk2 1.3 '91 benzyna/gaz miewa ostatnio humory. Gasnie w czasie jazdy sprawdzam czy jest iskra i okazuje sie ze niema a po paru munutach lub godzinach odpala bez problemu. Ostatnio pojechalem na zakupy postawilem pod sklepem jak wrocilem zapalil na 2 sekundy i zgasl i niechcial zapalic wiec go zostawilem i wrocilem nastepnego dnia i oczywiscie ruszyl. O co chodzi palec kopulke przewody i swiece zmienialem w styczniu a czujnik temperatury w lutym. Prosze o pomoc

: sob mar 18, 2006 17:14
autor: KamilW
A sprawdzales cewke bo wszyscy o niej zapominaja... a to dosc istotny element, kolejno radze sprawdzic oczyscic styki w : module, czujniku halla, cewce zaplonowej, radze sprawdzic stan przewodow z czujnika do modulu i z modulu do cewki i po zakonczeniu caly uklad spryskac np WD 40. Jesli nie pomoze to bedziemy myslec dalej...Pozdrawiam

: sob mar 18, 2006 17:14
autor: Adamtd
A cewke zapłonowa też przy okazji sprawdziłeś?

[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 16:17 ]
KamilW, widze że w tej samej minucie pomyśleliśmy o tym samym :pub:

: sob mar 18, 2006 17:35
autor: First In Hell
Oki dzieki wielkie za rady. Bede wiec sprawdzal czyscil i spryskiwal hehe. Tylko sie zastanawiam dlaczego to sie nie dzieje za kazdym razem tylko co pare dni. Pozdrawiam serdecznie

: sob mar 18, 2006 17:39
autor: Adamtd
First In Hell, jeśli cewka jest uszkodzona, mogą dziać się z nia przeróżne rzeczy - sam tego doświadczyłem. Więc ja bym pomierzył cewkę

: sob mar 18, 2006 17:57
autor: First In Hell
Adamtd a tak przy okazji nieznasz moze jakiegos dobrego mechaniora w Kraku bo ja mam same niemile wspomnienia.

: sob mar 18, 2006 18:24
autor: Adamtd
Hmmm mechanior w krakowie... trudna sprawa, z dobrych ale drogich to jedynie znam Gładyska Bosch-serwis kolo geana i obi (samochód mam od nich kupiony :grin:)

: sob mar 18, 2006 19:28
autor: piotrek1313
Ja bym postawil na halla, ale najlepiej bedzie jak wyczyscisz i posprawdzasz wszystko :)

tak samo

: pn mar 20, 2006 19:25
autor: sopel
Kurcze mam tak samo wystarczy że silnik sie rozgrzeje. i zaczyna pokoleji wylaczac iskre na kolejnych garach az w koncu gasnie.
czekam na jakas podpowiedz jak sprawdzic ta cewke

: pn mar 20, 2006 19:40
autor: KamilW
odpowiedz jak wyzej... czyszczenie i przesmarowanie wszystkiego... :)

Re: tak samo

: pn mar 20, 2006 20:31
autor: misiek
sopel pisze:Kurcze mam tak samo wystarczy że silnik sie rozgrzeje. i zaczyna pokoleji wylaczac iskre na kolejnych garach az w koncu gasnie.
czekam na jakas podpowiedz jak sprawdzic ta cewke
warto sprwedzić jeszcze sam aparat czy nie ma dużego luzu bocznego na głównej ośce do której jest przykręcony palec (jezeli luz jest za duży to się zwiększa dystans pomiędzy stykiem kopółki a palca i iskra wtedy nie przeskakuje i wtedy nie pali na wszystkie gary)

: pn mar 20, 2006 21:34
autor: MrUkAs
U mnie podobny problem, tylko u mnie wystepuje on w dni wilgotne i deszczowe. Jadac tak po 30 km zaczyna sie dlawic, traci moc i w ogole. Musze zjechac gdzies na pobocze, odczekac 3-4 min i moge jechac gdzie mi sie podoba. Od czego to moze byc? Wymienialem juz przewody, swiece, kopulke, palec, regulowany byl gaznik itd.

: pn mar 20, 2006 21:40
autor: misiek
jeszcze cewkę trzeba pomierzyć- może tu tkwi problem

: pn mar 20, 2006 23:14
autor: MrUkAs
misiek10111 pisze:jeszcze cewkę trzeba pomierzyć- może tu tkwi problem
Pomierzyc, tzn.? Przeczyscic czy co? ;)