Strona 1 z 1

podłaczenie obrotka mk2

: sob mar 18, 2006 10:40
autor: thomson
panowie i panie prosba o pomoc w zamontowaniu obrotka sa 3 kabelki masa , plus i do aparatu i pytanie gdzie podłaczyc plus aby właczał sie po obruceniu stacyjki moze gdzies w bezpiecznikach podłaczyc ale gdzie ?

: sob mar 18, 2006 12:21
autor: endrju
Ale to jest fabryczny obrotek czy dokupowales jakis inny? Jesli fabryczny to powinien dzialac od razu jak sie wepniesz w kostki. Jak tak wlasnie zrobilem i dziala tylko musialem przełozyc predkosciomierz bo mam index 935 a w tym co kupilem byl 950.

: sob mar 18, 2006 13:35
autor: vasyl22
fabrycznie sa dwie kostki i takie same dwa wtyki w liczniku powinno zadziałac bez zadnych problemów jezeli nie zadziała sprawdz kabel od cewki moze cos tam nie grac dokladnie wsówki do cewki i ma dzialac n bank jezeli nie to pisz moze da sie cos pomoc

: sob mar 18, 2006 16:14
autor: KamilW
Witam. z tego co widze masz nieorginalny wiec tak: mase do czegokolwiek metalowego lub jakiegokolwiek brazowego kabla, zasilanie 12V mozesz np do czarnego przewodu idacego do licznika, cewke podlaczasz do czarno-czerwonego kabla idacego do licznika. Napisz czy dziala :) Pozdrawiam

: sob mar 18, 2006 17:02
autor: marepako
musi dzialac :D

: sob mar 18, 2006 17:23
autor: thomson
jesli bede miał troche czsu zeby to zrobic to napewno napisze czy działa dzieki wielkie za pomoc

: sob mar 18, 2006 18:52
autor: 7Sylwek
Mam pytanie do Endrju.
Mam Golfa II 1.3 MH z zegarami bez obrotomierza i prędkościomierzem o indeksie 935.
Ponieważ zegary z obrotomierzem mające ten indeks są praktycznie nie do dostania mam zamiar kupić zegary o innym indeksie i przełożyć prędkościomierz ze swoich zegarów.
Mam pytanie czy jest dużo trudności z taką przekładką?
Jak się rozmontowywuje liczniki?
Opisz proszę jak Ty to zrobiłeś.
Zgóry wielkie dzięki.

: sob mar 18, 2006 20:38
autor: bodzio_j
7Sylwek, kilka minut temu rozbierałem i składałem zegary.Problemu w zasadzie nie ma.Z tyłu jest kilka wkrętów na śr. krzyżakowy i jeden na płaski ( tranzystor jest przykręcony).Musisz też odkręcić nakrętki tzrymające wskaźnik paliwa i temperatury -5 nakrętek.Delikatnie ściągasz folię, wcześniej wypnij kostki, lub kostkęm nie wiem czy masz jedną wtyczkę czy dwie.To już chyba wszystko.Popatrz na folię czy w miejscu gdzie powinien być obrotomierz masz małą wtyczkę na 4 piny (wykorzystane są trzy) jeśli masz to prościej kupić sam obrotomierz.

[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 19:40 ]
A! jeszcze żarówki.

: sob mar 18, 2006 21:03
autor: 7Sylwek
Wielkie dzięki

: pn mar 20, 2006 00:21
autor: endrju
7Sylwek, no juz dostales ode mnie dokladna instrukcje na PW. Daj znac jak cos zmajstrujesz :)

: pn mar 20, 2006 08:49
autor: 7Sylwek
Tak,tak dostałem i w najbliższą sobotę wybieram się na giełdę samochodową do Sandomierza po liczniki.