Strona 1 z 1
[mk3]ŚĆIĄGANIE WIELOKLINU (((POZNAŃ)))PILNE
: czw mar 16, 2006 17:05
autor: bartas_pn
juz pisalem w kilku postach ze mam problem ze sciagnieciem wieloklinu(a musze go sciagnac bo mam kupiona inna kierownice) probowalem w-tkie sposoby, mialem juz 2 rozne sciagacze do lozysk, ogrzewalem wieloklin, wybijalem w-tkim cos sie da... i nic.
Mam wiec pytanie, czy jest ktos z Poznania, a ponadto jest miłosiernym samarytaninem, który byłby mi w stanie pomóc z tym problemem, tzn znalazl chwile by pomóc w jego ściąganiu?
: czw mar 16, 2006 18:58
autor: stonefree
A bujanie kierownicą na boki nie pomaga?To przecież chyba na stożkowym wieloklinie i powinno puścic?
[ Dodano: Czw Mar 16, 2006 18:34 ]
A sorry,to taka redukcja?
: czw mar 16, 2006 19:57
autor: bodzio_j
bartas_pn, a może jakiś pacan delikatnie przyspawał tę redukcję. Popatzr od tyłu.A jak naprawdę się nie da to poświęć-w razie czego kupisz nową - i potraktuj ją kątówką.
: czw mar 16, 2006 23:27
autor: bartas_pn
Panowie, teraz to dopiero mam problem, potraktowałem ją chyba w-tkim co można i oczywiscie nic, ale wieloklin sie tak zjechał, że kierownica troche drga przy mocniejszym szrpnieciu i wydaje dziwne dzwieki przy skrecaniu..

juz nawet chcialbym zeby bylo tak jak przedtem.. co robic?
: pt mar 17, 2006 20:20
autor: BMBL
witka panowie
mam ten sam problem

powiedzcie mi:
1. Gdzie zaczepialiście ściągacz? Na wysokości czerwonej ściągacz się zsuwa, a na wysokości niebieskiej nie można bo tam jest za ciasno...
2. Załóżmy, że już ściągnąlem tulejke. Dalej jest sprężyna i łożysko. Czy po zdjęciu tulejki reszta nie rozpadnie sie??? Bo wygląda to tak, jakby sprężyna zapierała się o tuleje i dociskała łożysko...
PzDr600

: sob mar 18, 2006 00:06
autor: ku_bi
BMBL pisze:witka panowie
mam ten sam problem

powiedzcie mi:
1. Gdzie zaczepialiście ściągacz? Na wysokości czerwonej ściągacz się zsuwa, a na wysokości niebieskiej nie można bo tam jest za ciasno...
2. Załóżmy, że już ściągnąlem tulejke. Dalej jest sprężyna i łożysko. Czy po zdjęciu tulejki reszta nie rozpadnie sie??? Bo wygląda to tak, jakby sprężyna zapierała się o tuleje i dociskała łożysko...
PzDr600
[url=http://img46.imageshack.us/img46/1763/wieloklin19os.jpg]Obrazek[/URL]
tak sprezyna doscika łożysko i nie ma luzu. po zdjeciu tego nierozapanie sie nic. ja mam sciagacz samoróbke, zroboiny z kawałka rury o duzej srednicy. nakładam go skrecam z boku i nic nie przesuwa sie

: sob mar 18, 2006 16:16
autor: BMBL
ku_bi pisze:
tak sprezyna doscika łożysko i nie ma luzu. po zdjeciu tego nierozapanie sie nic. ja mam sciagacz samoróbke, zroboiny z kawałka rury o duzej srednicy. nakładam go skrecam z boku i nic nie przesuwa sie

A możesz zapodać jakies foto lub rysunek??? Bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego Twojego patentu
Ps. Podgrzewałeś tulejke czy nie

: ndz mar 19, 2006 16:34
autor: bartas_pn
Podgrzewanie w moim przypadku tez nic nie dalo

az sie zaczelo dymic, a wieloklin ani dgrnął.. Moze jest ktoś zainteresowany kupnem 4-ramiennej kierownicy na mały wieloklin?
: ndz mar 19, 2006 16:41
autor: bodzio_j
Foty i cena by się przydały
: ndz mar 19, 2006 18:35
autor: BMBL
A nie wiecie czy ta tulejka jest ściśnięta na całej długości czy tylko na wieloklinie???