Strona 1 z 1

Problem z Mk3 1.8 GT ABS

: śr mar 15, 2006 21:37
autor: l_krupinski
Witam wszystkich ekspertów i fanatyków vw.
Mój problem z golfem polega na tym że jak gwałtownie chcę przyśpieszyć i wciskam gaz do końca to strasznie zamula i się dusi, tak jakby miał jakąś dziurę miedzy 2000 a 3000 obrotów i potem już idzie dobrze. Dodam że problem ten nie występuje na gazie i że jak jest zimny i jadę na paliwie to jak wcisnę sprzęgło to na chwiłe zawiesza się wskazówka na obrotach koło 2000 i po około 3s opada do normalnego położenia.
Może domyślacie sie co to może być???? Mam wymienione na nowe przewody wn, kopułkę, palec i świece.

: śr mar 15, 2006 21:48
autor: jusci
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu.
Powinieneś mieć tak:
Rozrzad stroboskopowy (przed zwrotnym polozeniem odkorbowym) (°/obr. na minute) 6 +- 1

: śr mar 15, 2006 23:37
autor: GTomek
a zrób taką próbe gdy będziesz dodawał gazu to nie wciskaj go gwałtownie tylko minimalnie popuszczaj dodawaj i tak kilka razy i zwróć uwage czy nadal będzie mułowaty jak nie to masz ten sam kłopot co ja miałem czyli SONDA LAMBDA u mnie dokładnie tak samo sie to objawiało na gazie jak u ciebie po wymianie znikło i jest juz normalnie

: czw mar 16, 2006 10:52
autor: OLEK Płock
Sprawdz ta metalowo gumową podkładke miedzy wtryskiem a kolektorem ssacym mogla sie guma odkleic od metalu i zasysa ci lewe powietrze no i zapłon też moze byc przy gazie najlepiej ustaw sobie na 10 stopni zobaczysz jaka jest rożnica

: czw mar 16, 2006 12:51
autor: l_krupinski
Dzieki za odpowiedzi.
Gumę pod wtryskiem wymieniałem rok temu a dwa tygodnie temu była sprawdzana i jest sprawna. Jezeli przyśpieszam wolno lub tez potrochu dodaje i odejmuje gaz to samochód przyspiesza w miarę, ale jak juz wcisnę mocniej to sie muli, dusi i słychać takie buuuuczenie, a jak już sie rozpedzi to ten odgłos zanika. Byłem u kilku gazowniku i twierdza ze sondę mam sprawną, wiec juz sam nie wiem. Ostatnio mechanik czyścił mi przepustnicę i nie zrobił adaptacji - jaki to ma wpływ na somochód oprócz tego ze wiecej pali?? Dodam też ze wykryłem ze mam luz w aparacie zapłonowym i to nawet ze 4 mm. Pozdrawiam i czekam na odp.


[ Dodano: 16 Mar 2006 11:54 ]
Zapłon też mam ustawiony na 8 stopni i zastanawiam sie czy nie wrocic do 6 bo nieraz jak jest ciepły i go zapalam na paliwie to tak jakby zapalał przez "wystrzał" w komorze.