uszczelka pod glowica mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maciek_k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw mar 02, 2006 20:10
Lokalizacja: gdynia

uszczelka pod glowica mk2

Post autor: maciek_k » śr mar 15, 2006 14:28

Mam taki problemik ostatnio mam podejrzenie ze uszczelka pod glowica mi padla ale jak to zdiagnozowac? plyn mi az tak nie ubywa jakies 2 setki na ok powiedzmy 3000 klockow ale to moze nieszczelnosc ukladu chlodzenia...... z olejem chyba nic sie nie dzieje ale ja sie na tym nie znam za bardzo wiec help me!! :hmm: :grrr:



Awatar użytkownika
monolith
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 22:23
Lokalizacja: Kraków, Starachowice

Post autor: monolith » śr mar 15, 2006 14:41

ja niestety mam chyba ten sam problem :(
stwierdzam to po tym ze olej stal sie bardzo rzadki, jak zdiagnozowac ??
moze ktos zna jakiegos mechanika w Krakowie na osiedlu kurdwanow ktory mogly to zdiagozowac ??



Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » śr mar 15, 2006 16:11

A czy przybyło ci oleju ? To napewno wiesz jak sprawdzić.



Artur21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:55
Kontakt:

Post autor: Artur21 » śr mar 15, 2006 16:47

sprawdź czy nie przybywa oleju oraz czy nie masz bąbelków w naczynku wyrównawczym.
jak przy zapalonym samochodzie odkręcisz korek od naczynko i nie idą bąble powietrza to chyba jest ok :)



witek_vento1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
Lokalizacja: Dębica

Post autor: witek_vento1.8 » śr mar 15, 2006 17:24

uszkodzoną uszczelkę pod głowicą poznać po - przybywanie oleju,
albo duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym - wtedy nie radze odkręcać korka na ciepłym silniku, albo dymienie z rury.
jeżeli ubywa płynu sprawdż wszystkie połączenia wężów i dywanik
pod nagrzewnicą bo takie małe ubytki to raczej wycieki.



maciek_k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw mar 02, 2006 20:10
Lokalizacja: gdynia

Post autor: maciek_k » sob mar 18, 2006 16:20

czy oleju mi przybywa no nie zaowazylem. a co do zbiorniczka wyrownawczego to nie ma zadnych pechezykow a cisnienie w zbiorniczku jest raczej male to znaczy przy rozgrzanym silniku moge bez problemu odkrecic korek.... :weedman: =D>



fibolek

Post autor: fibolek » sob mar 18, 2006 20:11

Po pierwsze4 cisnienie w zbiorniczku nie musi świadczyć o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą,ani też dymienie.Sprawdź maćku przede wszystkim ciśnienie w każdym garze.No i wizualnie wejdź pod niego i popatrz czy ci aby nie cieknie spod uszczelki(miedzy głowicą a dołem).Sprawdź na bagnecie czy aby nie masz jakiejś niespodzianki na bagnecie(masła lub tego typu podobnych),Oraz zobacz w zbiorniczku płynu chłodz.czy aby nie ma tłustych plam na lustrze cieczy.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob mar 18, 2006 20:22

Jak pisze fibilek ciśnienie na garach to rzecz święta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości