Brak Mocy w 1Z
: śr mar 15, 2006 09:31
Panowie oto mój problem.
Borykam się z nim od roku czyli od czasu gdy zakupiłem swojego wynarzonego goferka variata TDI
Mianowicie:
Jak to mój mechanior powiedział auto przyspiesza tak jakby podczepioną miał lawetę:
Okazało się:
- N75 walnięty - wymieniony na nowy. pomogło bo auto rozwinęło Vmax 140km/h (szał).
- katalizator i środkowy tłumik usunięty (nic nie dało poza przyjemnym świstem turbo)
- wymieniony rozrząd wraz z ustawieniem kąta wtrysku - pomogło bo auto rozwinęło Vmax 160km/h (szał)
- zwiększenie ciśnienia w pompie i wyczyszczenie wtryskiwaczy (auto zaczęło pięknie wkręcać się z dołu lecz na wysokich obrotach nadal laweta na haku)
- zmierzone ciśnienie turbo - 1bar
i tu zaczyna się problem mianowicie. W momencie przyspieszania turbina wkręca się do 1bara i po dojściu do tego ciśnienia spada do 0,8 i ani drgnie w góre mimo zwiększania prędkości obrotowej silnika do 4000obr/min. (oczywiście w trakcie jazdy nie na postoju)
I tu moje pytanie?
Czy ktoś z was szanownych właścicieli 1Z ma możliwość podpięcia zegara i przejechania się swoim autem i sprawdznia zachowania turbo. Proszę o taką informację gdyż ręce mi opadają i z mój wymażony goferek zaczyna mnie coraz bardziej @#$%@$#!!!
Z góry dzięki.
Borykam się z nim od roku czyli od czasu gdy zakupiłem swojego wynarzonego goferka variata TDI
Mianowicie:
Jak to mój mechanior powiedział auto przyspiesza tak jakby podczepioną miał lawetę:
Okazało się:
- N75 walnięty - wymieniony na nowy. pomogło bo auto rozwinęło Vmax 140km/h (szał).
- katalizator i środkowy tłumik usunięty (nic nie dało poza przyjemnym świstem turbo)
- wymieniony rozrząd wraz z ustawieniem kąta wtrysku - pomogło bo auto rozwinęło Vmax 160km/h (szał)
- zwiększenie ciśnienia w pompie i wyczyszczenie wtryskiwaczy (auto zaczęło pięknie wkręcać się z dołu lecz na wysokich obrotach nadal laweta na haku)
- zmierzone ciśnienie turbo - 1bar
i tu zaczyna się problem mianowicie. W momencie przyspieszania turbina wkręca się do 1bara i po dojściu do tego ciśnienia spada do 0,8 i ani drgnie w góre mimo zwiększania prędkości obrotowej silnika do 4000obr/min. (oczywiście w trakcie jazdy nie na postoju)
I tu moje pytanie?
Czy ktoś z was szanownych właścicieli 1Z ma możliwość podpięcia zegara i przejechania się swoim autem i sprawdznia zachowania turbo. Proszę o taką informację gdyż ręce mi opadają i z mój wymażony goferek zaczyna mnie coraz bardziej @#$%@$#!!!
Z góry dzięki.