Strona 1 z 1

[Mk3 GTI] jaki pasek rozrządu ? czy warto kupić droższy ?

: pn mar 13, 2006 21:21
autor: Kocioł DCG
kupiłem niedawno Golfa i warto by chyba w nim wymienić m.in. pasek rozrządu. Słyszałem,że do silnika 2E kosztuje około 70 zł. Ale chciałbym kupićjakiś lepszy, solidniejszy produkt tylko nie wiem czym się kierować. A moze kupić oryginał VW w ASO ???

: pn mar 13, 2006 21:28
autor: Marihuana Man
Kocioł DCG pisze:kupiłem niedawno Golfa i warto by chyba w nim wymienić m.in. pasek rozrządu. Słyszałem,że do silnika 2E kosztuje około 70 zł. Ale chciałbym kupićjakiś lepszy, solidniejszy produkt tylko nie wiem czym się kierować. A moze kupić oryginał VW w ASO ???
Jesli bedziesz zakładał to wyłącznie Motorcraft albo Gates... Nic więcej...

: pn mar 13, 2006 21:43
autor: racer18
Dokładnie tak jak kolega Marihuana Man powiedział, tylko te dwie firmy się liczą. Jeśli chodzi o Gates'a to produkuje on paski dla koncernu VW i firmuje swoje produkty dodatkowo znakiem firmowym VW. W ASO sprzedają dokładnie takie same paski Gates'a jak w INTER CARS tylko z żółtymi napisami a nie białymi i 2x drożej a jest to praktycznie to samo więc po co przepłacać?? ;)

: pn mar 13, 2006 21:58
autor: ku_bi
wiec w mk3 gti fabrycznie były montowane paski contitech - alternatora i wspomagania. nie doczytałem jakiej firmy rozrzadu. ale ja na wszystkie wymieniłem własnie tej firmy. bardzo dobra firma

: wt mar 14, 2006 01:17
autor: pp11
mi polecono pasek coti a rolke i napinacz Ruvilla - ponoc najlepsze

: wt mar 14, 2006 10:48
autor: Christopherek
ja w sobotę zmieniałem sobie rozrząd.I tak rolka SKF lub INA koszt 70zł, pasek contitech lub Gates 30zł.Do GTI ceny na pewno będą trochę większe bo np.do MK3 z 96 pasek kosztował już 60 a nie 30zł.Przy okazji jak miałem wyjęty rozrząd zmieniłem sobie pasek od pompy wody i pasek od alternatora i wspomagania.I one są firmy jeden Gates drugi Contitech.Zresztą paski które wyjąłem z golfika też były firmy Contitech wię uważam że to dobra firma.pozdro

: wt mar 14, 2006 11:47
autor: TAZ
Napinacz tylko SKF, a pasek conti. Lepszych pasków nie ma.

: pn mar 20, 2006 12:49
autor: Kocioł DCG
pasek Gates i rolka INA zakupione, dzięki za pomoc :pub:

: pn mar 20, 2006 16:37
autor: Jacob
Kolego z tym paskiem Gatesa to troszke lipa,ane sa slabe uwazaj zeby ci nie strzelil,te paski sa polskie i maja kiepska gume.Do gti balbym sie taki zalozyc,no chyba ze masz zamiar spokojnie jezdzic.Pozdro

: pn mar 20, 2006 16:44
autor: wara99
co za róznica jaki pasek jak na wszystkich pisze MADE IN TAIWAN LUB CHINA ja zawsze zakladalem CONTI ale tera mi kumpel polecil BOSCHA . A z racji tego ze to tez robione w krainie ryzu wiec wymiana bedzie po 30 TYS.

: pn mar 20, 2006 18:52
autor: Kocioł DCG
Jacob pisze:Kolego z tym paskiem Gatesa to troszke lipa,ane sa slabe uwazaj zeby ci nie strzelil,te paski sa polskie i maja kiepska gume.Do gti balbym sie taki zalozyc,no chyba ze masz zamiar spokojnie jezdzic.Pozdro
mój Gates został wyprodukowany w Belgii i najwięcej osób mi go polecało, a poza tym jeżdżę "spokojnie" :P , a jeżeli uważasz że Gates robi słabe paski to jakie wg Ciebie są dobre ??? Pozdro

: pn mar 20, 2006 19:29
autor: micab
Jacob pisze:Kolego z tym paskiem Gatesa to troszke lipa,ane sa slabe uwazaj zeby ci nie strzelil,te paski sa polskie i maja kiepska gume.Do gti balbym sie taki zalozyc,no chyba ze masz zamiar spokojnie jezdzic.Pozdro
całkowicie się z tym nie zgadzam, to dobre paski, od zawsze na takich latam i nawet w mocniejszych autach niż GTI, nigdy nie było problemu......pozatym jak pasek ma pęknąć to spokojna jazda nie wiele pomoże :)

: ndz lis 15, 2009 17:44
autor: Veikko
Ja jeśli chodzi o pasek i napinacz to tylko z ASO, tak samo jak filtr oleju, ale zależy jaki kto ma silnik, do mojego pasek i rolki to w ASO 199 zł, ale do jakiegoś TDI kosztuje to już 400 zł.