Strona 1 z 1
Dmuchawa w mk2
: pn mar 13, 2006 06:43
autor: motoreq
Nie działa mi 1 i 2 bieg w dmuchawie, chodzi tylko na ostatnim najszybszym. Znalazłem na schemacie elektrycznym dwa bezpieczniki wewnątrz dmuchawy. Najwyraźniej jeden poszedł, ten od 1 i 2 biegu. Mam pytanko jak się dobrać do dmuchawy, czt to jest dużo roboty? Bo śnieg za oknem, garażu brak. Trzeba rozkrecać deskę rozdzielczą? Może ktoś to już przerabiał? Golf z 1991r. CL 2-drzwiowy. pzdr
: pn mar 13, 2006 08:11
autor: aqhr
siemka, deski nie musisz rozbierać ! Spalił Ci sie bezpiecznik termiczny.
Przerabiałem to jakieś 3 tygodnie temu. Zajżyj sobie tu :
http://vw2.info/vwforum/dmuchawa/
pzdr
: pn mar 13, 2006 08:13
autor: aqhr
: pn mar 13, 2006 10:48
autor: fuks
ja mialem podobnie w mk3. ale tam wystarczylo wyjac plastik od regulacji predkosci nawiewu, i tam byla blaszka, trzeba bylo ja troszke powyginac i dziala jak ta lala
: pn mar 13, 2006 16:31
autor: miomio1
w MK2 są troszkę inne pokrętła i sterowanie nawiewem niż w MK3
: pn mar 13, 2006 21:19
autor: Dragon
Jak już wyjmiesz tę blaszkę z rezystorem i bezpiecznikiem termicznym to poprostu wywal bezpiecznik i wstaw drut, pomaga i w niczym nie szkodzi a kosztów niepotrzebnie nie trzeba ponosić. Cała czynność demontażu i montażu powinna zająć góra 5 minut + lutowanie.
: wt mar 14, 2006 00:43
autor: tortuga
dragon5555 pisze:Jak już wyjmiesz tę blaszkę z rezystorem i bezpiecznikiem termicznym to poprostu wywal bezpiecznik i wstaw drut, pomaga i w niczym nie szkodzi a kosztów niepotrzebnie nie trzeba ponosić. Cała czynność demontażu i montażu powinna zająć góra 5 minut + lutowanie.
ja bym nie ryzykował z takimi prowizorkami.
ostatnio też nawalił mi wentylator. elektryk rozebrał go i okazało się, że poprzedni mechanik, który naprawił mi nawiew zrobił właśnie takie obejście. elektryk op... mnie, że w ten sposób można sobie spalić całą wiązkę. więc ja bym nie bawił się w takie rzeczy. cały ten moduł używany, ale dobry kosztuje ze 30 złotych.
: wt mar 14, 2006 19:26
autor: Dragon
tortuga pisze:dragon5555 napisał/a:
Jak już wyjmiesz tę blaszkę z rezystorem i bezpiecznikiem termicznym to poprostu wywal bezpiecznik i wstaw drut, pomaga i w niczym nie szkodzi a kosztów niepotrzebnie nie trzeba ponosić. Cała czynność demontażu i montażu powinna zająć góra 5 minut + lutowanie.
ja bym nie ryzykował z takimi prowizorkami.
Nie ma problemu, Znam wiele takich przypadków i nic się nie dzieje. Niby po coś to jest ale brak tego nie przeszkadza.
: wt mar 14, 2006 20:07
autor: Duber
hej.ja mialem to samo,ale umnie byly zatarte tuleje na wirniku musialem je przesmarowac.went.niemial sily chodzic napierwszych dwoch biegach tylko na 3.tak mocno tuleje trzymaly sprawdz tez ta mozliwosc.