Dmuchawa w mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

motoreq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Wrocław

Dmuchawa w mk2

Post autor: motoreq » pn mar 13, 2006 06:43

Nie działa mi 1 i 2 bieg w dmuchawie, chodzi tylko na ostatnim najszybszym. Znalazłem na schemacie elektrycznym dwa bezpieczniki wewnątrz dmuchawy. Najwyraźniej jeden poszedł, ten od 1 i 2 biegu. Mam pytanko jak się dobrać do dmuchawy, czt to jest dużo roboty? Bo śnieg za oknem, garażu brak. Trzeba rozkrecać deskę rozdzielczą? Może ktoś to już przerabiał? Golf z 1991r. CL 2-drzwiowy. pzdr 8)



aqhr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw sty 12, 2006 21:37
Lokalizacja: Radom

Post autor: aqhr » pn mar 13, 2006 08:11

siemka, deski nie musisz rozbierać ! Spalił Ci sie bezpiecznik termiczny.
Przerabiałem to jakieś 3 tygodnie temu. Zajżyj sobie tu : http://vw2.info/vwforum/dmuchawa/
pzdr



aqhr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw sty 12, 2006 21:37
Lokalizacja: Radom

Post autor: aqhr » pn mar 13, 2006 08:13

jeszcze to Ci sie przyda : http://vw-scene.info/porada12.html
pzdr



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » pn mar 13, 2006 10:48

ja mialem podobnie w mk3. ale tam wystarczylo wyjac plastik od regulacji predkosci nawiewu, i tam byla blaszka, trzeba bylo ja troszke powyginac i dziala jak ta lala :)


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pn mar 13, 2006 16:31

w MK2 są troszkę inne pokrętła i sterowanie nawiewem niż w MK3



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » pn mar 13, 2006 21:19

Jak już wyjmiesz tę blaszkę z rezystorem i bezpiecznikiem termicznym to poprostu wywal bezpiecznik i wstaw drut, pomaga i w niczym nie szkodzi a kosztów niepotrzebnie nie trzeba ponosić. Cała czynność demontażu i montażu powinna zająć góra 5 minut + lutowanie.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
tortuga
VW
VW
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 28, 2005 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tortuga » wt mar 14, 2006 00:43

dragon5555 pisze:Jak już wyjmiesz tę blaszkę z rezystorem i bezpiecznikiem termicznym to poprostu wywal bezpiecznik i wstaw drut, pomaga i w niczym nie szkodzi a kosztów niepotrzebnie nie trzeba ponosić. Cała czynność demontażu i montażu powinna zająć góra 5 minut + lutowanie.
ja bym nie ryzykował z takimi prowizorkami.
ostatnio też nawalił mi wentylator. elektryk rozebrał go i okazało się, że poprzedni mechanik, który naprawił mi nawiew zrobił właśnie takie obejście. elektryk op... mnie, że w ten sposób można sobie spalić całą wiązkę. więc ja bym nie bawił się w takie rzeczy. cały ten moduł używany, ale dobry kosztuje ze 30 złotych.



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » wt mar 14, 2006 19:26

tortuga pisze:dragon5555 napisał/a:
Jak już wyjmiesz tę blaszkę z rezystorem i bezpiecznikiem termicznym to poprostu wywal bezpiecznik i wstaw drut, pomaga i w niczym nie szkodzi a kosztów niepotrzebnie nie trzeba ponosić. Cała czynność demontażu i montażu powinna zająć góra 5 minut + lutowanie.


ja bym nie ryzykował z takimi prowizorkami.
Nie ma problemu, Znam wiele takich przypadków i nic się nie dzieje. Niby po coś to jest ale brak tego nie przeszkadza.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt mar 14, 2006 20:07

hej.ja mialem to samo,ale umnie byly zatarte tuleje na wirniku musialem je przesmarowac.went.niemial sily chodzic napierwszych dwoch biegach tylko na 3.tak mocno tuleje trzymaly sprawdz tez ta mozliwosc.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 445 gości