Strona 1 z 1

golf3 1,8 gt mam problem

: ndz mar 12, 2006 12:37
autor: lukis gdy
witam mam problem mam nadzieje ze ktos moze miał juz taki albo słyszal o takim i moze mi pomuc a wiec jak jade moim golfikiem to on potrafi zgasnac podczas jazdy i pzrestaje ciagnac jak wyłacze i włacze stacyjke to odpali na biegu i jedzie dalej ten problem sie ciagle powtarza . był koles z komputerem podłaczyl i powiedział ze to czujnik halla w aparacie zapłonowym to kupiłem aparat za 200 włozyłem i i co i nic gasnie dalej ten koles powiedział ze ten aparat tez jest zly wyciagnołem aparat z auta kolegi i włozyłem do mnie a on dalej gasnie a moj włozyłem jemu i nie gasnie kurcze co to moze byc??????? pomocy!!!!!!!!!!!!!

: ndz mar 12, 2006 12:44
autor: Brzechwa
Siema ja mam Vento 1.8 AAM i mam podobny problem auto zapali za pierwszym razem ale podczas jazdy potrafi zgasnąc dzisiaj miałęm znowu taki przypadek jak już zgaśnie to niechce zapalić muszę go dłuższy czas pociągnąć na rozruszniku i dopiero zapali dzisiaj zapalił za 4 razem i po mocnej przegzówce a jak próbuje go zapalic to silnik strasznie nierówno pracuje POMOCY czujnik Halla jest napewno ok bo pod komputerem nic nie wykazuje brak usterek POMOCY DLA biednych zmotoryzowanych

: ndz mar 12, 2006 13:37
autor: pawlon159
witka
mialem swego czasu wlasnie takie problemy z moim golfikiem! poczytajcie moje posty .... tam jest sporo na temat gasniecia autka..... przyczyn moze byc wiele..... ja tez dochodzilem do tego powoli... wymieniajac co sie tylko dalo...... od aparatu poczawszy! a okazało sie ze zacierała mi sie pompka paliwa..... kupilem nową... i smigam teraz bez zadnych przykrych sytuacji na drodze,,, ze autko gasnie.
pozdro! :pub:

: ndz mar 12, 2006 21:18
autor: raf2234
Mialem niedawno to samo. Gasł co jakiś czas. Na "szczęście" całkiem padł, więc w koncu znalazlem przyczyne. U mnie to była cewka zapłonowa (a raczej moduł elektroniki, który jest w obudowie cewki). A wczesniej wymieniałem kopułke, palec rozdzielacza i świece. Przeczysciłem styki od czujkików temperatury, silnika krokowego, wtrysku. Srawdzałem miernikiem rezystancje na wyjsciach czujników, "przedzwonilem" kable w wiązkach, podłaczałem z zewnątrz napiecie bezposrednio do silnika krokowego chcac sprawdzic jego dzilanie. I nic nei znalazlem.
Tylko iskra byla slabiutka i nie za każdym razem swiecila. Wyrok: czujnik halla, sterownik lub cewka. Wszystko troche drogawe. Aparaz zaplonowy udalo mi sie pozyczyc od znajomego na szrocie. To nie bylo to. Kupilem cewke i auto odpaliło.
Wczesniej przegladalem forum w nadzieji znalezienia pomocy, ale w wiekszosci jest to płacz na wydatki zwiazane z wymianą po kolei wszystkich elementów układu zapłonowego. Warto troche pogrzebać, zeby nie wtopić kasy.