MK2 problem z cisnieniem oleju ,migajaca kontrolka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mishaxxl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 02:43
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn
Kontakt:

MK2 problem z cisnieniem oleju ,migajaca kontrolka

Post autor: mishaxxl » sob mar 11, 2006 16:43

Witam mam problem dzis odebrałem ato od lakernika, po przejechaniu 4km zaczeła migac mi kontrolka (nie regularnie trzy razy mignie szybko pozniej przerwa długa ,chwile sie poswieci itp....) temp. OK tzn w połowie wskaznika. Zatrzymałem sie zajrzałem do silnika postałem popatrzyłem po czym wsiadłem odpaliłem patrze OK ruzyszłem jade jest ok az za pare kilometrów to samo :/ miga mi kontrolka ale zamin zjechałem przestała migac wiec jade dalej i po kolejnych paru znow miga :/ tylko juz regularnie tzn migniecie przerwa migniecie ...... .Pojechałem wymieniełem czujnik cisnienia oleju i ciagle to samo. Podejrzewam ze to moz4ee byc przegrzany silnik bo po rozbicu auta jechał nim inny koles (nie ja) i jak dojechał nie było płynu chłodniczego tzn. mało było. Olej poziom OK POMOCY jakie koszta naprawy poszczegulne elementy ??
Ostatnio zmieniony czw lis 09, 2006 15:02 przez mishaxxl, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob mar 11, 2006 17:24

mishaxxl pisze:Podejrzewam ze to moz4ee byc przegrzany silnik bo po rozbicu auta jechał nim inny koles (nie ja) i jak dojechał nie było płynu chłodniczego tzn. mało było
No to pięknie... słuszne masz podejrzenia. Trzeba diagnostykę silnika zrobić i sprecyzować co i gdzie jest walnięte


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob mar 11, 2006 18:03

ile ma przebiegu silnik i ile olej, może już za stary olej, czy masz wlany syntetyk czy minerał, bo jak duży brzebieg to warto wlewać minerał(może to wina tylko oleju)


:-k ...

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 11, 2006 19:28

Trochę mało informacji. Czy po remoncie wymieniałeś olej i filtr? Jeśli tak to na jakie?
Posłuchaj silnika jak jest nagrzany. Mogły pójść panewki i będzie to słyszalne. W momencie dodania gazu usłyszysz dość charakterystczne stukanie. Może okazać się, że w takim wypadku wystarczy tylko wymiana panewek ( ok 70zeta kpl + robocizna, ale niewiele). Gorzej jeśli porysowany został wał.Koszty znacznie rosną.Raczej nie jeździj autem dopuki nie zdiagnozujesz co jest przyczyną świecenia kontrolki.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob mar 11, 2006 21:04

Witam. To mozesz miec powazne problemy... ale nie dramatyzujmy... najpier dobrzeby bylo jakbys zmierzyl cisnienie oleju... jesli bedzie niskie przyczyna moga byc: stary olej, uszkodzony filtr (filtrony lubia przepuszczac), prazy przegrzaniu moglo wykrzywic glowice i olej moze przechodzic miedzy kanalami, silnik moze byc przytarty i na panewkach traci cisnienie ...and a lot more :) ale nie wpadaj w panke, pierwsze do pomiaru ida: cisnienie oleju i sprezania... a pozniej mozna sie zastanawiac co sie dzieje :) Pozdro

[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 20:05 ]
a tak przy okazji to jesli uszkodzona byla miska olejowa to mogl sie ulamac smok i stad braki w cisnieniu...



mishaxxl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 02:43
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mishaxxl » ndz mar 12, 2006 03:28

Samochod wierzdza na warsztat w tygodniu i bedzie jasne , a puki co zdjeta była pokrywa zaworów a tam suchutko jak by olej nie pompował , ale jak zmieniałem czujnik oleju to mi sie wylewało po odkreceniu. Słyszałem ze pompka oleju mogła sie zapchac na jakim filterku jak stał na mrozach 2 miesiace nie odpalany. Ale zauwarzyłem ze jak silnik postał wyłaczony i odpalałem go to przez jakies pare kilometrów było OKI a potem zaczynmała mrugac ale co ciekawsze mygała przestała i potem znow mygała moze naprawde cos zapchane jest .??

[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 01:37 ]
U okazało sie ze syf w silniku. Nowy olej nowy filterek jakis niemiecki ,oczyszczona głowica kanały.I teraz gra jak nowy :) zawor było jeden zawsze słychac teraz ucichł cisnienie trzyma. Koszt całkowity 100zł :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 399 gości