[mk3]Cieknie olej - Pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

demo from b2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[mk3]Cieknie olej - Pomocy!!!

Post autor: demo from b2b » pt mar 10, 2006 19:34

Witam mam problem mianowicie wycieka mi olej . Po tych srogich mrozach mailem problem z odma...potem poszlo dalej i zaczelo sie olejem kampie mi i kampie i nie moge odjsc czy to jakas uszczelka czy co innego zamieszczam zdjecia sa na stronie (sorry nie umiemwkleic bezposredniego linka) http://www.pronede.com/demo/ wybaczcie jakos zdjec . olej kapie po calym spodzie mechanik jednoznacznie mi nie powiedzial skad przypuscza za uszczekla pod klawiatura lub cos od miski, sam nie wiem a boje sie zeby to nie była uszczelka pod głowica. Atak apropo jakie sa objawy gdy poszła uszczelka pod głowica? Z góry dzieki za wypowiedzi :crazy:

[ Dodano: Pią Mar 10, 2006 18:38 ]
a jednak umiem wkleic sorry :P
Ostatnio zmieniony pt mar 10, 2006 20:01 przez demo from b2b, łącznie zmieniany 1 raz.



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

sprawa

Post autor: dominik7 » pt mar 10, 2006 19:42

I to ma byc wyciek???Nie za duzo go masz...Oj,gdybys zobaczyl moj silnik.Na szczescie przy tej wymianie oleju go uszczelnie.Uszczelki juz kupilem :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt mar 10, 2006 19:42

Witaj...zdjecia sa niestety marnej jakosci i niewiele na nich widac... to co ja widze to wycieki spod glowicy( przynajmniej tak wynika z tych zdjec), a jak duzo jest tego oleju?? A czemu mechanik nie potrafi stwierdzic i powiedziec ci skad wycieka olej?? nie widac tego czy jak?? albo zrob wiecej lepszej jakosci fotek albo dokladniej opisz np jakie czesci silnika sa zawilgocone olejem...pozdro



greg

Post autor: greg » pt mar 10, 2006 19:46

no więc tak - może kapać spod uszczelniacza wałka rozrządu i stamtąd cieć po głowicy do widocznego miejsca. Zmień sobie oznaczenie silnika 1,4 to nie ABS tylko np ABD. Moja propozycja jest taka:
wyczyścić napierw odmę, potem umyć silnik(łacznie z umyciem osłony paska rozrządu - w środku też), nastepnie przejechać kawałek - zdjąć osłonę paska rozrządu i poszukać czy dalej ciekni. Jesli będzie wyciekało po plastiku lub spod plastiku może to być uszczelniacz wałka rozrządu lub osłona klawiatury. Jesli i tu i tu sucho a mokro poniżej - w co wątpię to wtedy może być wycek spod uszczelki głowicy, al ejak mówię stawiam na uszczelniacz wałka rozrządu lub uszczelkę klawiatury. Z tym ze MUSISZ najpier upewnić się czy odma jest wyczyszczona



Awatar użytkownika
Kuntekinte
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
Kontakt:

Post autor: Kuntekinte » pt mar 10, 2006 19:48

zmien mechanika, nie za bardzo w tym miejscu jak by to był wyciek z miski, i z pod klawiatury, chyba ze gdzies scieka i tam zostaje.miejsce jest takie ze bardziej to na głowice wyglada choc na fotkach za nie widać dokładnie


Squad nocne mary :satan:

demo from b2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: demo from b2b » pt mar 10, 2006 20:08

HMM bylem w Norauto i mechanik powiedzial ze nie sprawdzi bo za bardzo jest silnik zachlapany ostatnio zmienilem olej i chcialem odrazu uszczelke zeby nie kapało ale nie moge dojsc skad. moge umyc silnik przy tych warunkach pogodowych boje sie ze jak złapie mroz to bedzie lipa

[ Dodano: Pią Mar 10, 2006 19:12 ]
jakie objawy przu uszczelce pod głowica i ewentualnie ile mnie wyniesie???



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt mar 10, 2006 20:18

to go odpal po umyciu.... szybko wyschnie... a mechanicy w norauto to wiesz... oni sa tak jak manuel z tej reklamy... umia tylko olej wymieniac... jedz do jakiegos konkretnego goscia albo skorzystaj z pomyslu grega to sam zobaczysz skad ci cieknie... a powiem ci ze silnik masz tak zachlapany ze az sie zal robi... :) to moj tonie w takim razie w oleju :)



greg

Post autor: greg » pt mar 10, 2006 20:54

tak czytam i mi sie wiezryć nie chce. Słuchaj - wyciek może następować spod uszczelki lub własnie simmeringu wałka , następnie ścieka po głowicy i zatrzymuje się na uszczelce lub występie bloku, ponieważ silnik jest przechylony w kierunku chłodnicy - bo to 1,4 to masz akurat wyciek w tym miejscu. Stawiam na uszczelniacz wałka rozrządu, a mechanika to bym wyśmiał - wystarczy umyć silnik i popatrzeć.



demo from b2b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: demo from b2b » pt mar 10, 2006 21:43

greg pisze:wyczyścić napierw odmę
myśle ze odma jest ok mialem z nia problem nie palił zimny ale jakis miesiac temu byłem u mechanika i wyczyscił bo pali juz normalnie , jutro postaram sie gdzies podjechac i umyc silnik bede informował o dalszym przebiegu dziekuje z wszystkim za pomoc moze dzis bede juz spał spokojniej :))



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob mar 11, 2006 09:26

Piewsze slysze zeby zatkana odma byla powodem niemoznosci odpalenia silnika... u jakich mechanikow ty naprawiasz to auto??? :) Posluchaj rad grega to dojdziesz co sie dzieje... chlopak dobrze radzi :) Powodzenia...



moscov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 11, 2006 17:58
Lokalizacja: Mikolajki
Kontakt:

Post autor: moscov » sob mar 11, 2006 11:00

Witaj obejrzalem fotki mialem taki sam problem choc mialem jeszcze wyciek z pod czujnika cisnienia oleju. Mialem olejw tych samych miejscach co Ty. To na bank uszczelniacz walka rozrzadu:)_ pozdrawiam



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » sob mar 11, 2006 11:50

greg pisze:tak czytam i mi sie wiezryć nie chce. Słuchaj - wyciek może następować spod uszczelki lub własnie simmeringu wałka , następnie ścieka po głowicy i zatrzymuje się na uszczelce lub występie bloku, ponieważ silnik jest przechylony w kierunku chłodnicy - bo to 1,4 to masz akurat wyciek w tym miejscu. Stawiam na uszczelniacz wałka rozrządu, a mechanika to bym wyśmiał - wystarczy umyć silnik i popatrzeć.
Mysle podobnie co greg, nie napisałeś (chyba) nigdzie ile tego oleju ci ubywa



vaclavo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
Kontakt:

Post autor: vaclavo » sob mar 11, 2006 12:10

Sorki że podłączam sie do tematu ale moje pytanko jest podobne, mianowicie chciałbym wyczyścić odme tylko jak ją wyciągnąć?????


Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » sob mar 11, 2006 12:16

U mnie tak samo silnik wyglądał, lało spod uszczelniacza wałka rozrządu przy wymianie popychaczy wymieniłem wszystkie uszczelnienia i mam spokój. Na bank to wali z uszczelniacza wałka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 240 gości