[mk2]Popchacze hudrauliczne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ramben
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 15, 2005 22:38
Lokalizacja: Gryfino

[mk2]Popchacze hudrauliczne

Post autor: Ramben » pt mar 10, 2006 13:15

Witam.
Jak jest wskazane przy wymianie popychaczy. Czy tylko wadliwe? Czy wszystkie? Jeśli wymienię np.2 czy będzie miło to duży wpływ na pracę silnika?
Dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt mar 10, 2006 14:32 przez Ramben, łącznie zmieniany 1 raz.



racer18

Post autor: racer18 » pt mar 10, 2006 13:30

Wymiana popychaczy jest jak wymiana amorków, zawsze komplet!! Jeśli wymienisz tylko dwa to za jakiś czas znowu będziesz musiał wymienić kolejne 2 lub jeden i kolejny raz robote sobie robił więc odrazu lepiej wymienić wszystkie i mieć z głowy problem. Jeśli dobrze pamiętam to koszt jednego to ok 40zł. U mnie tez jeden delikatnie puka jak jest zimny silnik ale po kilku sek. się uspokaja ale jak będzie pukał cały czas to wymienie wszystkie. :bigok:



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » pt mar 10, 2006 13:33

tak jak powiedział kolega wszystkie.poza tym nigdy nie bedziesz miał pewności czy wymieniłeś właśnie ten który się juz do niczego nie nadawał.ja w poprzednim aucie wymieniałem z tymże u mnie z 16-tu dobrych było tylko 2 więc wszystkie poszły do wymiany i spoko było no ale kasiurki pociągnęło.no ale cóż chce się jeździć trzeba zrobić.pozdro


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 278 gości