Strona 1 z 2
					
				[vento]wymiana pompy paliwa w mk3
				: czw mar 09, 2006 17:55
				autor: mikil
				witam
w jaki sposob wymienic pompe paliwa w mk3 a dokladniej w vento czy do calej operacji trzeba wyjmowac zbiornik paliwa??? czy mozna sie do niej dostac przez klapke z bagaznika, czy potrzebe sa jakies spacjalistyczne narzedzia??? zrobic samemu czy jechac do serwisu??
czy ktos ma jakies doswiadczenia z pompami zakupionymi na allegro za 100 zl czy warto je kupowc czy raczej sobie odpuscic??
z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam
autko to vento 1.8 AMM
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 17:58
				autor: TAZ
				Po odchylaniu tylnej kanapy masz właz do pomy. Odkręcasz nakrętkę i przekręcasz pompę. Musi wyjść. Tylko pamiętaj, że pompa musi być dobrze włożona do zbiornika i przekręcona, żeby nie latała. Co do pomp z allegro to nic nie napiszę bo nie miałem z nimi doczynienia.
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 18:37
				autor: MAPET
				sluchaj zobacz w ogole czy nei masz pompy pod autem czy na 100% masz ta w baku?
co do pomp to ja kupowalem na allegro... ale ja wolalem wybrac oryginal BOSCH po regeneracji z gwarancja! te za 100 pewnie gwarancji nie maja a i wszystcy mi chinszczyzne odradzali!  koles ma na allegor oryginalne z wymienionymi bebechami regenerowane daje rowk gwracnji i taka do golfa wzialem! ale twoja decyzja
pzdr
www.vwVENTO-FANS.com 
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 18:39
				autor: SToRM
				MAPET pisze:sluchaj zobacz w ogole czy nei masz pompy pod autem czy na 100% masz ta w baku?
Naucz sie raz na zawsze ze zewnetrzne pompy skonczyly sie wraz z epoka mk2 

 
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 18:46
				autor: MAPET
				aha to dzieki.. nie wiedzialem widzisz... jak by to byl moj temat mialbys punkta 

 
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 18:56
				autor: SToRM
				MAPET pisze:aha to dzieki.. nie wiedzialem widzisz... jak by to byl moj temat mialbys punkta 

 
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 19:28
				autor: mikil
				no wlasnie z tego co sie dowiedzialem porzebuje pompe z czarnym kruccem czyli taka ktore daje 1.2 bara z tego co sie dowiadywalem orginalna pompa 280 zeta a zamiennik 100 wke na regenerowane nie trafilem ale jeszcze poszukam 
dziekuje i pozdrawiam
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 19:35
				autor: MAPET
				jak 280 zl oryginal to bym myslal nad nim.. w mk2 oryginal 1300zl
pzdr
			 
			
					
				
				: czw mar 09, 2006 23:29
				autor: tomekra
				kupowałem ostatnio na allegro właśnie taką tanią , założona i chodzi dobrze mam nadzieję że się nie rozsypie tak szybko
			 
			
					
				
				: pt mar 10, 2006 00:35
				autor: Paweł NPI
				Aha i nie wiem czy wiesz, ale napisze...zawsze przy wymianie pompy wymienia się też filtr paliwa... Kiedyś stary miał VENTO i padła pompa... kupił drugą i tego samego dnia siadła, okazało się że filtr był już zapchany i wysiadł zaworek zwrotny w pompie...
			 
			
					
				
				: pt mar 10, 2006 01:16
				autor: SToRM
				palen pisze:wysiadł zaworek zwrotny w pompie...
Nie ma czegos takiego jak zaworek zwrotny w pompie
Pozatym powrot paliwa z silnika odbywa sie z pomienieciem filtra
Pompa zawsze pompuje takim smaym napieciem, wiec jej obojetnie czy filtr zapchany czy nie
 
			 
			
					
				
				: pt mar 10, 2006 10:06
				autor: Paweł NPI
				SToRM pisze:Nie ma czegos takiego jak zaworek zwrotny w pompie 
Pozatym powrot paliwa z silnika odbywa sie z pomienieciem filtra 
Słuchaj gościu troszke mało wiesz na ten temat. Ja przerabiałem ten temat w VENTO to wiem. Ten zaworek właśnie blokuje powrót paliwa do pompy. Jeśli filtr bedzie zapchany to pompa dająca paliwo pod sporym ciśnieniem nie pokona filtra i uszkodzi się ten zaworek. A na drugi raz zastanów się czy masz racje w tym co piszesz...
Co ty chciałeś ze mnie idiotę zrobić, że nie wiem że powrót odbywa się poza filtrem 

  itd...
 
			 
			
					
				
				: pt mar 10, 2006 10:11
				autor: Baltazar
				ja mam pompę (a raczej wkład za 100pln) kupioną na allegro i muszę przyznać - działa bez zarzutu  
 
jeszcze polecałbym sprawdzić przekaźnik od pompy/może on padł a nie pompa 

 
			 
			
					
				
				: pt mar 10, 2006 13:17
				autor: SToRM
				palen pisze:Jeśli filtr bedzie zapchany to pompa dająca paliwo pod sporym ciśnieniem nie pokona filtra i uszkodzi się ten zaworek
Bozeeee, co za herezje  
 
Ten zawor ma za zadanie w razie kompletnie zapchanego krucca wylotowego, odpuszczenie pompowania - polecam zagladnac do schematow, bo stwierdzenie "przerabialem w vento to wiem" slabo mnie przekonuje.. Ja to przerabialem jakies 50 razy w golfie i jakos nie stawiam tego na szali "wiem lepiej, wiem gorzej"
A i goscia, to sobie szukaj wsrod znajomych  
