[vento]wymiana pompy paliwa w mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

[vento]wymiana pompy paliwa w mk3

Post autor: mikil » czw mar 09, 2006 17:55

witam
w jaki sposob wymienic pompe paliwa w mk3 a dokladniej w vento czy do calej operacji trzeba wyjmowac zbiornik paliwa??? czy mozna sie do niej dostac przez klapke z bagaznika, czy potrzebe sa jakies spacjalistyczne narzedzia??? zrobic samemu czy jechac do serwisu??

czy ktos ma jakies doswiadczenia z pompami zakupionymi na allegro za 100 zl czy warto je kupowc czy raczej sobie odpuscic??

z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam

autko to vento 1.8 AMM
Ostatnio zmieniony pt mar 10, 2006 00:02 przez mikil, łącznie zmieniany 1 raz.


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw mar 09, 2006 17:58

Po odchylaniu tylnej kanapy masz właz do pomy. Odkręcasz nakrętkę i przekręcasz pompę. Musi wyjść. Tylko pamiętaj, że pompa musi być dobrze włożona do zbiornika i przekręcona, żeby nie latała. Co do pomp z allegro to nic nie napiszę bo nie miałem z nimi doczynienia.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw mar 09, 2006 18:37

sluchaj zobacz w ogole czy nei masz pompy pod autem czy na 100% masz ta w baku?

co do pomp to ja kupowalem na allegro... ale ja wolalem wybrac oryginal BOSCH po regeneracji z gwarancja! te za 100 pewnie gwarancji nie maja a i wszystcy mi chinszczyzne odradzali! koles ma na allegor oryginalne z wymienionymi bebechami regenerowane daje rowk gwracnji i taka do golfa wzialem! ale twoja decyzja
pzdr
www.vwVENTO-FANS.com


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw mar 09, 2006 18:39

MAPET pisze:sluchaj zobacz w ogole czy nei masz pompy pod autem czy na 100% masz ta w baku?
Naucz sie raz na zawsze ze zewnetrzne pompy skonczyly sie wraz z epoka mk2 :D



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw mar 09, 2006 18:46

aha to dzieki.. nie wiedzialem widzisz... jak by to byl moj temat mialbys punkta ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw mar 09, 2006 18:56

MAPET pisze:aha to dzieki.. nie wiedzialem widzisz... jak by to byl moj temat mialbys punkta
;)



Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

Post autor: mikil » czw mar 09, 2006 19:28

no wlasnie z tego co sie dowiedzialem porzebuje pompe z czarnym kruccem czyli taka ktore daje 1.2 bara z tego co sie dowiadywalem orginalna pompa 280 zeta a zamiennik 100 wke na regenerowane nie trafilem ale jeszcze poszukam
dziekuje i pozdrawiam


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw mar 09, 2006 19:35

jak 280 zl oryginal to bym myslal nad nim.. w mk2 oryginal 1300zl
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw mar 09, 2006 23:29

kupowałem ostatnio na allegro właśnie taką tanią , założona i chodzi dobrze mam nadzieję że się nie rozsypie tak szybko


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt mar 10, 2006 00:35

Aha i nie wiem czy wiesz, ale napisze...zawsze przy wymianie pompy wymienia się też filtr paliwa... Kiedyś stary miał VENTO i padła pompa... kupił drugą i tego samego dnia siadła, okazało się że filtr był już zapchany i wysiadł zaworek zwrotny w pompie...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt mar 10, 2006 01:16

palen pisze:wysiadł zaworek zwrotny w pompie...
Nie ma czegos takiego jak zaworek zwrotny w pompie
Pozatym powrot paliwa z silnika odbywa sie z pomienieciem filtra
Pompa zawsze pompuje takim smaym napieciem, wiec jej obojetnie czy filtr zapchany czy nie



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt mar 10, 2006 10:06

SToRM pisze:Nie ma czegos takiego jak zaworek zwrotny w pompie
Pozatym powrot paliwa z silnika odbywa sie z pomienieciem filtra
Słuchaj gościu troszke mało wiesz na ten temat. Ja przerabiałem ten temat w VENTO to wiem. Ten zaworek właśnie blokuje powrót paliwa do pompy. Jeśli filtr bedzie zapchany to pompa dająca paliwo pod sporym ciśnieniem nie pokona filtra i uszkodzi się ten zaworek. A na drugi raz zastanów się czy masz racje w tym co piszesz...
Co ty chciałeś ze mnie idiotę zrobić, że nie wiem że powrót odbywa się poza filtrem :bajer: itd...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Baltazar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 09:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Baltazar » pt mar 10, 2006 10:11

ja mam pompę (a raczej wkład za 100pln) kupioną na allegro i muszę przyznać - działa bez zarzutu :okej:

jeszcze polecałbym sprawdzić przekaźnik od pompy/może on padł a nie pompa ;)


Pozdrawiam,
Baltazar

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt mar 10, 2006 13:17

palen pisze:Jeśli filtr bedzie zapchany to pompa dająca paliwo pod sporym ciśnieniem nie pokona filtra i uszkodzi się ten zaworek
Bozeeee, co za herezje :otepienie:
Ten zawor ma za zadanie w razie kompletnie zapchanego krucca wylotowego, odpuszczenie pompowania - polecam zagladnac do schematow, bo stwierdzenie "przerabialem w vento to wiem" slabo mnie przekonuje.. Ja to przerabialem jakies 50 razy w golfie i jakos nie stawiam tego na szali "wiem lepiej, wiem gorzej"
A i goscia, to sobie szukaj wsrod znajomych :goof:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości