ja mu daje gazu a on mi hamuje :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
naughtyjurand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ja mu daje gazu a on mi hamuje :/

Post autor: naughtyjurand » pn gru 27, 2004 10:33

Witam po swietach :)
Wczoraj w nocy wracalem z Plocka do Wawy, padal deszcz, dwie sprawy mnie zupelnie zaskoczyly poniewaz jadac w druga strone nie bylo takich atrakcji.
1. Jadac ok 100 nie dodajac gazu golf wpadal w dziwne wibracje (jak by wszystkie kola dostaly purchli, ale to byly wibracje ktore narastaly i gasly jak fale, z tym ze uczucie bylo takie jak by wibracje szly od tylu do przodu samochodu), kiedy zwolnilem do 60 wszystko bylo ok. nawet na stacji sie zatrzymalem zeby sprawdzic czy powietrze mi nie zeszlo, choc podczas jazdy jak puscilem kierownice to nie sciagalo :/
2. Tylko raz na cala trase samochod nagle zaczal mi hamowac, ja mu daje wiecej gazu, a on zwalnia - jak by ktos mi hamulec delikatnie nacisnal. Jak odpuscilem gaz, przestal hamowac - toczyl sie, ale po dodaniu gazu znowu hamowal. W koncu docisnalem gaz do oporu i nagle zaskoczyl i wszystko juz bylo do konca ok. Pamietam takie sytuacje z czasow kiedy pozyczalem samochody od dziadkow (fiat 125p i lada samara). To sie dzialo wylacznie w deszcz jak sie szybciej jechalo (wydawalo mi sie wtedy, ze gazniki lapaly wody spod kol) trzeba sie bylo satrzymac na 10min. poczekac az woda wyparuje i potem dalej sie jechalo jak by nic :) Jesli to to to moze wiecie co na to poradzic (zabudowac silnik od spodu :) )?
narazie


HELL WAS FULL, SO I CAME BACK!

Awatar użytkownika
Sklarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Sklarz » pn gru 27, 2004 13:39

z twojego postu wnioskuje ze masz gaznik . w vw raczej ciezko zeby woda doleciala tak daleko. moim zdaniem nalezalo by poddac gaznik dokladnemu przegladowi a konkretnie jest tam pewiem mechanizm/pompka podajaca dodatkowe paliwo podczas wciskania pedalu gazu . moze wlasnie to ci niedziala dajesz mu gaz od ma zamalo paliwa , mieszanka zbyt uboga i go dusi . zdejmij obudowe wykrec przedmuchaj dysze i jak masz mozliwosc przedmuchaj gaznik kompresorem bo jest to lekarstwo na 80 % problemow z gaznikiem .czasem cos sie zawiesi , zastoi a jak go przedmuchasz to ma prawo sie nawrocic .
zycze powodzenia w naprawie pozdro


http://www.cardomain.com/memberpage/730607

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn sty 03, 2005 21:52

moge tylko dodac ze taka sama historia trafila sie mojemu ojcu kiedy postanowil umyc silnik.
To samo dzialo sie kiedy zaczynal padac deszcz.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt sty 04, 2005 02:20

a to jest jaki gażnik? tak sie czasem dzieje jak np silnik sie zalewa, tzn za mało powietrza dostaje i bierze za duzo benzyny, zalewa sie momętami i traci moc wręcz hamuje, za bogata miesanka w paliwo. jeżeli dymi na czarno z wydechu to napewno za dużo paliwa i sie zalewa, tak też keidyś miałem we fiacie właśnie takie objawy i tak miałem, za dużo paliwa brał w stosunku do powietrza, cos tam było nietak, rozebrąłem gaznik nic nie zrobiłem, posprawdąłem filtry wyregulowałem i juz było ok.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
naughtyjurand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: naughtyjurand » wt sty 04, 2005 11:48

tez mi sie tak wydaje :) wlasnie jestem w poszukiwaniu filtra stozkowego, jak bede go montowal to od razu sobie przedmucham gazniki, a potem to juz wyjdzie w praniu :)


HELL WAS FULL, SO I CAME BACK!

Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Post autor: qbab » wt sty 04, 2005 12:00

Mogą to też być przewody wysokiego napięcia. Albo jeżeli masz możliwość to podmień na jakieś dobre i sprawdź. Albo można zajrzeć pod maskę w zupełnej ciemności (najlepiej przyzwyczaić najpierw wzrok do ciemności) i popatrzeć na przewody i na cewkę czy nie ma przeskoków iskry.
W mokre czy bardzo wilgotne dni czasem sie zdarza że przebicia są większe.


QbaB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 418 gości