Strona 1 z 1

dziwne stuknięcie mk3

: wt mar 07, 2006 21:56
autor: SAMO
witam maniaków vw i jak zwykle jak mam jakis problem to zawsze zwracam sie do mądrzejszych ode mnie a więc do rzeczy niepokoi mnie dziwny dzwiek w moim golfiku pojawia sie wtedy ja wciskam sprzęgło lub puszczam noge z gazu jest to takie jakby krótkie metaliczne głuche stukniecie dochodzące z podwozia jakby stukniecie dwóch kawałków metalu i nie wiem co to może byc może cos z wydechem teraz jak wracałem z pracy nie słyszałem a specjalnie sie przysłuchiwałem może ktos miał cos takiego prosze o help i pozdro :okej:

: wt mar 07, 2006 22:49
autor: adamo122
moze luzy na przegubach masz, kazdy mechanik ci to sprawdzi :-) w pare minut

: wt mar 07, 2006 23:28
autor: pieko
adamo122 pisze:moze luzy na przegubach masz, kazdy mechanik ci to sprawdzi :-) w pare minut
Popieram tez mi sie tak wydaje,równie dobrze moze to byc tez poducha pod silnikiem,drązki kierownicze.Pewnie powoli któras z tych rzeczy zaczyna sie sypac...Mozesz tez sam to sprawdzic .Najlepiej jakbys miał kanał .Wtedy wchodzisz pod gofra a druga osoba buja nim na wszystkie strony podczas gdy ty lokalizujesz miejsce owego stukania.Jezeli nie łapiesz sie na mechanice to podjedz do jakiegos mechaniora niech ci luknie co i jak. :okej:
Pozdro.

: wt mar 07, 2006 23:46
autor: SAMO
no ok tylko nie wiem czy przeguby maja cos współnego ze sprzęgłem bo te dzwieki wystepuja tylko podczas wysprzeglania lub puszczania gazu jakby cos było obluzowane tak jak pisałem wcisne sprzęgło i wtedy jest taki krótki metaliczny dzwiek cos takiego jak uderzenie o siebie dwoch kawałków metalowych blaszek taki stłumiony ale ok zobaczymy jutro jadę na kanał bo musze wspawac nowy łacznik przy kacie i wtedy zerkne czy cos tam dzwoni pod nim ale dzieki pozdro :lol:

[ Dodano: Sro Mar 08, 2006 11:37 ]
byłam na kanale ale cięzko cos stwierdzic zreszta stukanie ustało tylko zastanawiam sie czy to nie cisza przed burza :hmm:

: śr mar 08, 2006 23:29
autor: adamo122
jak ruszasz (puszczasz sprzęgło) i masz luzy na przegubach to jest taka przerwa między pracą skrzyni a obrotem koła
ta przerwa moze objawiać sie własnie metlicznym dzwiękiem
ja tak miałem w kadecie, do wymiany był przegub wewnętrzny