Strona 1 z 1
[MkII] Problem z 1,8 GX - nie chce chodzic na benzynie!
: wt mar 07, 2006 16:52
autor: Mati_2
Mam problem, otoz bylem zmuszony niedawno zmieniac przewody paliwowe, i od tamtej pory nie odpala wogole na benzynie. Jak go przelacze z lpg na benzyne w czasie jazdy to pracuje jakby na 3 garach i tylko przy wcisnietym pedale w podloge,obroty musza byc powyzej 4 tys (nawet wtedy potrafi sie dusic). Jeszcze jedno - oprocz przewodow paliwowych jest jakis cienki (plastikowy) przewod od zbiornika do komory silnika - do czego on jest (ulegl uszkodzeniu i zrobilem laczenie mniej wiecej po srodku wezem wiekszyej srednicy - paliwowym). Jestem bezradny, nie wiem o co chodzi.Pomozcie
: wt mar 07, 2006 17:10
autor: KamilW
Witam. sprawdz sobie wtryski czy podaja paliwo i jak rozpylaja... to one sa czesta przyczyna nie palenia na benzynie w zagazowanych autach... od tego radze zaczac.
: śr mar 08, 2006 11:35
autor: wezu
Rozumiem ze pompke słychac przy próbie odpalenia? Zobacz laczenie przewodów z rozdzielaczem wtrysku na filtrze powietrza problem moze tam wystepowac.
ps. mam prosbe mozesz mi napisac na prv jak masz zrobiona instalke gazowa, chodzi mi o odciecie pompki paliwa. i gdzie doprowadzony gaz.
: śr mar 08, 2006 11:40
autor: TAZ
Jedyne co wystarczy zrobić to popuścić przewody od wtrysku i je odpowietrzyć. W celu tym należy odpalić silnik i przełączyć na benzynę. Potem na rozdzielaczu wtrysku popuszczać po kolei przewody, żeby powietrze sobie wyszło i już. Auto powinno palić. Miałem to samo jak do mk1 założyłem GXa na ke-jecie. Niby było oki ale jeden gar niedomagał i ciężko było furaka odpalić. Odpowietrzyłem wtryski i po problemie.
: śr mar 08, 2006 14:02
autor: Mati_2
Zapomnialem dodac, ze ten silnik na ke-jetronic. Pedal musi byc wcisniety wiecej niz polowe, zeby chodzil na obrotach okolo 1500, jak puszczam to odrazu gasnie,jedynie przy obrotach ok 6000 wydaje sie pracowac na wszystkie gary, ale sa bardzo duze problemy z wkreceniem go na obroty. Wymienialem tez swiece jakis czas temu (na starych mial najechane duzo powyzej normy), czy moze byc w tym wina?Filter powietrza tez byl wymieniany. O odpaleniu wczasie postoju, nie ma mowy, jedynie z gazu jak sie go przezuca(powyzej 3000 obr) to troche go zatelepie i zaczyna pracowac na 3 gary (ale pedal non stop w podlodze). Co do wtryskow to nie mam pojecia jak je wyjac i je sprawdzidz, ewentualnie przeczyscic.