[MkII] Problem z 1,8 GX - nie chce chodzic na benzynie!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

[MkII] Problem z 1,8 GX - nie chce chodzic na benzynie!

Post autor: Mati_2 » wt mar 07, 2006 16:52

Mam problem, otoz bylem zmuszony niedawno zmieniac przewody paliwowe, i od tamtej pory nie odpala wogole na benzynie. Jak go przelacze z lpg na benzyne w czasie jazdy to pracuje jakby na 3 garach i tylko przy wcisnietym pedale w podloge,obroty musza byc powyzej 4 tys (nawet wtedy potrafi sie dusic). Jeszcze jedno - oprocz przewodow paliwowych jest jakis cienki (plastikowy) przewod od zbiornika do komory silnika - do czego on jest (ulegl uszkodzeniu i zrobilem laczenie mniej wiecej po srodku wezem wiekszyej srednicy - paliwowym). Jestem bezradny, nie wiem o co chodzi.Pomozcie


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt mar 07, 2006 17:10

Witam. sprawdz sobie wtryski czy podaja paliwo i jak rozpylaja... to one sa czesta przyczyna nie palenia na benzynie w zagazowanych autach... od tego radze zaczac.



Awatar użytkownika
wezu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 10:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: wezu » śr mar 08, 2006 11:35

Rozumiem ze pompke słychac przy próbie odpalenia? Zobacz laczenie przewodów z rozdzielaczem wtrysku na filtrze powietrza problem moze tam wystepowac.

ps. mam prosbe mozesz mi napisac na prv jak masz zrobiona instalke gazowa, chodzi mi o odciecie pompki paliwa. i gdzie doprowadzony gaz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 08, 2006 11:40

Jedyne co wystarczy zrobić to popuścić przewody od wtrysku i je odpowietrzyć. W celu tym należy odpalić silnik i przełączyć na benzynę. Potem na rozdzielaczu wtrysku popuszczać po kolei przewody, żeby powietrze sobie wyszło i już. Auto powinno palić. Miałem to samo jak do mk1 założyłem GXa na ke-jecie. Niby było oki ale jeden gar niedomagał i ciężko było furaka odpalić. Odpowietrzyłem wtryski i po problemie.



Mati_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 14:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Mati_2 » śr mar 08, 2006 14:02

Zapomnialem dodac, ze ten silnik na ke-jetronic. Pedal musi byc wcisniety wiecej niz polowe, zeby chodzil na obrotach okolo 1500, jak puszczam to odrazu gasnie,jedynie przy obrotach ok 6000 wydaje sie pracowac na wszystkie gary, ale sa bardzo duze problemy z wkreceniem go na obroty. Wymienialem tez swiece jakis czas temu (na starych mial najechane duzo powyzej normy), czy moze byc w tym wina?Filter powietrza tez byl wymieniany. O odpaleniu wczasie postoju, nie ma mowy, jedynie z gazu jak sie go przezuca(powyzej 3000 obr) to troche go zatelepie i zaczyna pracowac na 3 gary (ale pedal non stop w podlodze). Co do wtryskow to nie mam pojecia jak je wyjac i je sprawdzidz, ewentualnie przeczyscic.


Puławski klub VW: emotionvw.w.interia.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości