Strona 1 z 2

1.4 16V przerywa.

: wt mar 07, 2006 16:48
autor: grigor77
Chciałbym prosic forumowicze o pomoc.Pare dni temu mój golfik zaczał dziwnie przerywac tak od okolo 2000obr.w miare przyspieszania ustaja na pełnym gazie niewyczuwalne(podczas dodawania gazu na luzie nic sie nie dzieje).Zaczeło sie to dziac po przejechaniu paruset metrów po nalaniu paliwa.Dzisiaj nalałem (98) i dalej to samo.Podpiałem go z kumplem do kompa ale wszystko ok nie pokazuje błedów.Przez wakacje miał podobne dolegliwosci ale mu zaraz przeszło.Niedawno wymieniłem swiece ale kable zostały stare.Czy to moze byc to??Czy moze filtr paliwa czy co innego...??

: wt mar 07, 2006 19:12
autor: martines
Miałem podobnie... Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy z oleju. Najlepiej niech zrobi ci to jakiś mechanik który posiada VAG (później niezbędna jest adaptacja przepustnicy VAGiem).

Ahaa jeszcze jedno! Nie masz czasami problemów z zapaleniem samochodu (pali za drugim) ewentualnie gaśnie czasami niewiadomo z jakiej przyczyny?

: wt mar 07, 2006 22:37
autor: stonefree
Martinesz którego roku jest twój AKQ?Mój brat ma AHW 1,4 16V i podobne problemy,a także z zamarzającą odmą i świrującym czujnikiem temperatury cieczy.Czy masz w swoim MK4 elektryczny podgrzewacz odmy?A jakiego koloru jest u ciebie czujnik temperatury wody?Duzo spala oleju na 15000km?

: śr mar 08, 2006 10:05
autor: grigor77
Bede musiał spróbowac z ta przepustnica choc gdzies we wrzesniu byla czyszczona.Ale ostatnio tam zagladałem i juz troche olejem usyfiona.Zobaczymy czy pomoze.

[ Dodano: Sro Mar 08, 2006 09:08 ]
Aha z zapalaniem nie ma problemów gasnac raczej tez nie gasnie bez powodu.

: śr mar 08, 2006 11:38
autor: martines
stonefree pisze:Martinesz którego roku jest twój AKQ?Mój brat ma AHW 1,4 16V i podobne problemy,a także z zamarzającą odmą i świrującym czujnikiem temperatury cieczy.Czy masz w swoim MK4 elektryczny podgrzewacz odmy?A jakiego koloru jest u ciebie czujnik temperatury wody?Duzo spala oleju na 15000km?
Tak więc: 1998 rok, odnośnie zamarazającej odmy i czujnika temperatury(nie spotkałem sie z tym problemem). Olej... na 10.000km wychodzi mi dolać jakies 0,7L (z tego co słyszałem to jest bardzo niewiele i mieści się w granicy zdrowego rozsądku).

: czw mar 09, 2006 12:19
autor: regitmc
martines pisze:Olej... na 10.000km wychodzi mi dolać jakies 0,7L (z tego co słyszałem to jest bardzo niewiele i mieści się w granicy zdrowego rozsądku).
Dokładnie, to niewielki ilości. Chociaż niektóre książki serwisowe podają że pobór oleju w granicach do 1 l/1000 km może być zjawiskiem normalnym w MkIV. Jak dla mnie to jest nienormalne...... :jezor:

: czw mar 09, 2006 18:26
autor: luk99
a jak jest z ta adaptacja ? na czym to polega :) bo chyba u mnie tez szykuje sie czysczenie :)

: czw mar 09, 2006 18:27
autor: regitmc
Adaptacja odbywa się za pomoca VAG-a, bo inaczej nie da rady....

: czw mar 09, 2006 18:30
autor: luk99
Ale adaptacje to porostu usuniecie SERV po podlaczeniu VAGA ? czy cos innego. Jezeli adaptacji nie zrobie odrazu to samochód nie ruszy ?

Aha przepustnica jest widoczna po zdjeciu obudowy gornej filtra powietrza ?

Wie moze ktoś gdzie mi wyczyszcza prazepustnice w 3miasto ??

: czw mar 09, 2006 18:30
autor: UcHO
Ja rowniez chce przeczyscic u siebie przepustnice, ale czy ktos z was wiec jak przeprowadzic ta adaptacje? Mam kabel, mam vaga ale nie mam tam nic co moglbym powiazac z przepustnica. Chyba ze nalezy wcisnac i ustawic ustawienia fabryczne?

[ Dodano: Czw Mar 09, 2006 23:03 ]
Witam, dowiedziałem sie jak przeprowadzic adaptacje przepustnicy (adaptacja przepustnicy <- to dla potomnych do szukajki). Trzeba miec badz vag pl badz vag-com'a. Wiec tak:

"
wykasować błędy
01-silnik
04-nastawy podstawowe
098-grupa danych
a co do programu-to myślę że vagcom "

Jak by co, jest to instrukcja pod silnik AKL, zauwazylem ze wiekszosc uzytkownikow posiada taki :grin: . Nie wiem czy przejdzie to w innym silniku, ale sadzac po komendach powinno wypalic. Jak ktos ma kabel i programik to niech sprawdzi, gdyz ja narazie swojej nie przeczyscilem :goof:

: ndz mar 19, 2006 14:50
autor: luk99
UCHO a jaki interfejs potrzebny ?
ten na max wystarczy ?

: ndz mar 19, 2006 15:02
autor: kwitecki
Witam !!!

Podlaczam sie posrednio pod temat gdyz zdaza sie u mnie w MKIV AKL 1.6 SR wariujacy wskaznik temp cieczy chlodzacej, tzn ogolnie pokazuje dobrze tylko czasem spada do 0 po chwili sie podnosi do normalnej pozycji (87-90 stopni). Nie zauwazylem zadnej regularnosci w takim zachowaniu.

Co moze to powodowac i w jaki sposob moznaby temu zaradzic ??

Z gory dziekujez a wszelka pomoc.

: ndz mar 19, 2006 15:30
autor: stonefree
kwitecki pisze:wariujacy wskaznik
A może poprosty złącze zaśniedziało?Albo czujnik pada.

: ndz mar 19, 2006 15:51
autor: regitmc
stonefree pisze:
kwitecki pisze:wariujacy wskaznik
A może poprosty złącze zaśniedziało?Albo czujnik pada.
Ja stawiam na czujnik już to przechodziłem i wszzystko co potrzeba opisałem tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=30360