Strona 1 z 1

Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

: wt mar 07, 2006 14:56
autor: eidos
Moje pytanie dotyczy, pewnego urządzenia które nie wiem jak nazwac ;)
Chodzi mi o to, że patrząc na wtrysk a dokładniej za nim znajduje się jakieś małe urządzonko, które ma jakąś dziwną regulację i di którego wchodzi wtyczka z dwoma przewodami. Tej wtyczki właśnie mi brakuje, i te dwa kable są podłączone za pomocą takich uniwersalnych końcówek. Niestety kiedyś to wypiąłem i teraz nie wiem w jakiej kolejności podłączyć te dwa kable.
Pomocy

Re: Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

: wt mar 07, 2006 15:51
autor: kwiatekt11
to cos to jest nastawnik obrotów (wolnych obrotów)do tego dochodzą dwa wezyki zdaje sie a kolejnosc podłaczenia jest dowolna . a co Ci sie dzieje ze nie wiesz jak to podłączyc??

Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

: wt mar 07, 2006 16:18
autor: eidos
Właściwie to nic mi sie niedzieje, tylko nie wiem czy moge sobie tak jeździć z kabelkami wpiętymi obojętnie, czy coś mi nie padnie. A tak przy okazji to co się tym reguluje? Bo tam jest takie pokrętło i ja nim pokręciłem, teraz nie wiem czy będzie dobrze jeździł.

Re: Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

: wt mar 07, 2006 17:25
autor: kwiatekt11
jakie pokretło ?? tam nie ma czym krecic :chytry:

Podłaczenie elektryczne wtrysku w 1,8 RP

: pn kwie 10, 2006 19:53
autor: eidos
Może faktycznie pokrętła żadnego tam nie ma, ale wciąż nie wiem jak podłączyć te kabelki. Jeżdżę już jakiś czas i niby się nic nie dzieje, ale przecież po coś wtyczki mają profile. Przesyłam zdjęcie tego podłączenia

: pn kwie 10, 2006 21:05
autor: daaroo
eidos pisze:Może faktycznie pokrętła żadnego tam nie ma, ale wciąż nie wiem jak podłączyć te kabelki. Jeżdżę już jakiś czas i niby się nic nie dzieje, ale przecież po coś wtyczki mają profile. Przesyłam zdjęcie tego podłączenia
złącze.JPG
to jest taki dzynks ktore przyspiesza lub opoznia zaplon w zaleznosci od sytuacji

: wt kwie 11, 2006 10:12
autor: eidos
No dobra może i przyspiesza czy opóźnia, ale jakie kolory kabelków gdzie powinny być wetknięte. Bo może jeśli są odwrotnie powpinane to mi zapłon jakoś źle przestawia i jest np słabszy ;)

: wt kwie 11, 2006 11:43
autor: daaroo
jak dzisiaj zdarze to zerkne u siebie co i jak

: czw kwie 20, 2006 01:48
autor: eidos
Jeszcze raz proszę, jak ktoś może sprawdzić u siebie jak i co podłączone w tym ustrojstwie
Thx

: czw kwie 20, 2006 14:46
autor: daaroo
sorry zapomnialem o tym zdjeciu

Obrazek

[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 2:48 pm ]
tak jak na tym zdjeciu blizej silnika idzie bialo-czarny a kabiny pasazerskiej zielono-czerwony

: czw kwie 20, 2006 14:50
autor: Gwiazdor
Przecież w 1.8RP dynks do przyśpieszania i opóźniania zapłonu to podciśnienie. chyba że się mylę?

A jeden z tych kabli jest do drugiego nastawnika przepustnicy.

: czw kwie 20, 2006 15:40
autor: eidos
daaroo wielkie dzieki!!!!!!