duże obroty na biegu jałowym silnik 1,8-pełen wtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

duże obroty na biegu jałowym silnik 1,8-pełen wtrysk

Post autor: kalbar » ndz mar 05, 2006 00:33

cześć mam problem z silnikiem nie zawsze ale dosyć często wrzucając z biegu na luz oczywiście w czasie jazdy , wolno spadają obroty silnika i zatrzymują się na ok 1000.przy tym silnika praca jest minimalnie falująca , a niekiedy jest wszystko OK i silnik pracuje pięknie ,



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz mar 05, 2006 00:37

Sprecyzuj temat zanim moderator zobaczy i podaj jaki masz silnik i na jakiem zasilaniu. Czy gaźnik czy jednopunkt, czy wielopunkt. Nikt Jackowskim nie jest.



Awatar użytkownika
_FORNAL_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 14:16
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: _FORNAL_ » ndz mar 05, 2006 00:37

pewnie masz gaz i jest on wtryskiwany do powietrza a podczas jazdy jest wydmuchiwny jesli masz orginalny dolot



kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: kalbar » ndz mar 05, 2006 00:50

mam silnik 1,8 benzyna wtrysk wielopunktowy i nie zagazowany



Awatar użytkownika
_FORNAL_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 14:16
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: _FORNAL_ » ndz mar 05, 2006 01:20

TO NAJPRAWDOPODOBNIEJ PRZEPLYWOSCIOMIERZ



kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: kalbar » ndz mar 05, 2006 22:54

.FORNAL, gdzie znajduje się ten przepływościomierz????



Awatar użytkownika
_FORNAL_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 14:16
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: _FORNAL_ » pn mar 06, 2006 20:03

to taka puszka przy filtrze z gury jest pokrywka plastikowa jak ja zdejmniesz to masz plytke po ktorej chodza blaszki zobacz czy w tym miejscu nie jest wytarta albo czy blaszki dobrze stykaja



racer18

Post autor: racer18 » pn mar 06, 2006 20:24

Odłącz sobie kostke od przepływomierza podczas pracy silnika na wolnych obrotach i obserwuj jak się zachowuje. Jeśli nic sie nie zmieni to masz uszkodzony przepływomierz a jeśli będzie gorzej to jest ok.



Bastek600v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr mar 01, 2006 18:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bastek600v » pn mar 06, 2006 20:52

Kiedyś miałem coś podobnego.Okazało się że to ssanie padło.Tyle że ja mam 1.8 jednopunktowy.



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » pn mar 06, 2006 21:46

Witam
proszę,wyczyść przepustnicę tylko ostrożnie i twój problem powinien
zostać rozwiązany
Pozdrawiam Przemek :bigok: :pub:


...

kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: kalbar » śr mar 08, 2006 23:35

wyczyściłem przepustnicę , sprawdziłem przepływościomierz jest dobry i :kupa: nadal bez zmian



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw mar 09, 2006 05:48

Najczęstszą przyczyną kłopotów z wolnymi obrotami jest regulator wolnych obrotów zwany również silnikiem krokowym - może to to?



kalbar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 04, 2006 23:24
Lokalizacja: Morąg
Kontakt:

Post autor: kalbar » pt mar 17, 2006 23:59

Zabrałem się też za krokowca , przy pracy silnika odłączyłem wtyczkę silnik prawie gasł , odkręciłem go od załączyłem zapłon i zajrzałem do wnętrza - otworzył się chyba z nim jest dobrze. Zaczełem czaszkować nad zapłonem czujnik Halla i czujnik spalania stukowego odłączyłem go i uruchomiłem silnik obroty falowały chyba to nie to. Dodam że jak silnik jest zimny to na biegu jałowym ładnie pracuje i trochę przygazuję i obroty spadną jak podręcznik pisze . Następnie chciałem sprawdzić kody migowe ale w mordę nie mogę znaleźć przyłącza, wyczytałem na forum w mk2 jest przy cewce zapłonowej w mk1 przy popielnicy a u mnie ani śladu to jest nie możliwe żeby nie było wogóle!.Jakby ktokolwiek wiedział gdzie jest przyłącze serwisowe w mk1 cabrio silnik 1,8 2H to bardzo prosiłbym o wskazanie lub zobrazowania mi które to wyjście z kompa. Następne podejrzenie to czujnik ssania wiemy gdy jest na ssaniu nie przewodzi prądu a jak się nagrzeje to załancza i ssanie stop - może czujnik nie przewodzi tyle prądu co trzeba i computerek mąci . Następny trop to podciśnienie jak w danym momencie nacisnę pedał hamulca to obrociki spadają jak gdyby nic #-o zastanowiły mnie dwa wejścia podciśnieniowe w obudowie filtra powietrza jeden wężyk prowadzi do wnętrza nadkola i z tamtąd wychodzi w stronę silnika co tam jest ? może to tam tkwi cały problem? . Mózg mi się lasuje od myślenia ](*,) co robić dalej ? Dzięki za wszystko i pozdrowionka - Kalbar.



promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » śr mar 22, 2006 19:50

jesli masz na wielopunkcie to jaki rodzaj wtrysku moze sie orientujesz ja bym posprawdzał
jeszcze dolot cały moze gdzies jest przetarta guma?? u mnie w mk2 jednym z takich problemów był zle obsadzony wężyk na krokowcu więc dałem zacisk potem ustereczka sie powtórzyła i była to przetarta guma na kruccu tego zaworu podcisnieniowego?? co wystaje z pokrywy zaworów noi tez zacisk na wężu dochodzącym do niego potem znów był napad czegos takiego to wyczysciłem przepustnice (u mnie są 2 jedna wieksza i druga mniejsza) bo sie nie domykała ta większa potem przyciął mi sie styk od tego niby tps:) co tam jest ale to takie drobnostki własciwie nic nie wymieniałem:) tyko zaciski i czyszczenie noi u mnie na samym początku jak go tylko kupiłem obroty latały od 500 do 1500 a wystarczyło odkręcic powietrze czy jak to tam nazywają fachowo wszystko zalezy jaki masz wtrysk u mnie jest digifant II u Ciebie moze byc digifant I a to wizualnie mało sie różni pokombinuj jeszcze moze byc zwalony niebieski czujnik temperatury (niebieska wtyczka) ale raczej zacznij od tego jakie masz zasilanie silnika
pozdr


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 434 gości