Strona 1 z 2

mk3 gleba

: ndz gru 26, 2004 14:38
autor: orzel12
chcialbym opuscic swojego golfika nieco nizej tylko nie wiem jeszcze dokladnie o ile czy 40 czy 60 mm do 40 mozna chyba tylko uzyc sprezynek ale do 60 podobno trzeba zmieniac juz tez amorki jak to jest i czy mozecie zaproponowac jakies kakretne rozwiazania jakiejs z firm chodzi mi tez oczywiscie o kaske zeby nie byly to astronomiczne sumy:)

: ndz gru 26, 2004 14:42
autor: ygd
Pisałem o tym w FAQ...jak chcesz więcej jak 40mm, musisz amorki krótsze kupić....

Ja polecam weitec -40mm springi, około 400pln
Albo cały zawias supersporta -60 na przykład, jak chcesz więcej... około 1050pln.

: ndz gru 26, 2004 14:45
autor: ku_bi
dla oszczędnych springi Jamex ok 300 pln.

: ndz gru 26, 2004 14:46
autor: dioob
Lub poszukaj używek , teraz duzo tego przyjecghało z niemcowa i mozna kupić naprawde tanio, sam sprzedawałem zawias na springach weiteca + amorki koni ,glebił -60/-60 i naprawde niedrogo poszedł , teraz to nawet żałuje :( ale w przyszłości pomyśle o gwincie .:)

: ndz gru 26, 2004 14:52
autor: orzel12

: ndz gru 26, 2004 14:56
autor: orzel12
ygd pisze:Pisałem o tym w FAQ...jak chcesz więcej jak 40mm, musisz amorki krótsze kupić....
gdzie moge znalezc to FAQ bo szukalem ale niestety nic nie wyskoczylo

a jezeli chodzi o supersporta to gdzie moge znalezc ich oferte i czy to dobry sprzecik

: ndz gru 26, 2004 14:57
autor: ygd
300pln można ryzykować za używkę, więcej bym nie dał....amorki mogą być na wykończeniu i zaczną się schody... springi też mogą dobijać już...

: ndz gru 26, 2004 15:04
autor: orzel12
a co z tym FAQ poczytal bym z checia :jezor:
i gdzie moge znalezc teg supersporta jakis link bym poprosil hehe z gory dzieki

: ndz gru 26, 2004 15:18
autor: Michael G60
A gdyby tak poucinać po zwoju lub 2 na sprężynie??
I ewentualnie wkręcić gumę usztywniającą?

: ndz gru 26, 2004 15:21
autor: orzel12
czytalem juz pare razy na jakims forum ze to nie jeste najlepsze rozwiazanie no ale ie wiem
czy ktos juz tak probowal robic? jak tam wyniki

: ndz gru 26, 2004 16:04
autor: ku_bi
Michael G60 pisze:A gdyby tak poucinać po zwoju lub 2 na sprężynie??
I ewentualnie wkręcić gumę usztywniającą?
nie radziłbym takich praktyk. zawieszenie to ważna sprawa nie można sobie takich testów urządzać.

: ndz gru 26, 2004 16:08
autor: sweden
ostatnio sie tym interesowałem i jak to bywa gdzie 2 polaków tam 3 zdania :) jedni mówią że przy każdym obniżeniu należy zmienić amortyzatory, po pierwsze że to niebezpieczne po drugie że komfort spadnie i takie tam, inni ze do 30mm można spokojnie jeżdzić na seryjnych, także generalnie to sam już nie wiem. Ale po tym jak zmieniłem na zime amortyzatory i golf podniósł mi sie o ok 1,5cm to już tragedia. Zaczałem czegoś szukać i znalazłem

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77001

eibach sie reklamuje ze te ich -30mm mozna wsadzic przy seryjnych amortyzatorach. Takze na wiosne zakladam, a jak amorki po pol roku padna to pojde z tym do eibacha i wydadza mi nowe hehe :hmm:

Pozatym zdzwiłem się bo przy nowych amorkach mój golfik ( mk3 gt tdi ) dalej lata po drodze przy 120 jak kaczka :) w porownianiu z fabia na seryjnym zawieszeniu to naprawde wypada kiepsko :/

pozdrawiam

: ndz gru 26, 2004 18:14
autor: orzel12
sweden pisze: Takze na wiosne zakladam, a jak amorki po pol roku padna to pojde z tym do eibacha i wydadza mi nowe hehe
tzn jak wydadza nowe oddadza ci amorki czy jak nie rozumiem

a i caly czas mam prosbe o jakiegos linka gdzie moge kupic te supersporty zawieszke lub sprezynki

: ndz gru 26, 2004 20:06
autor: SEBASTIANVW
Nic nie ucinaj. Ja mam zalozony kit KONI 75/60 i raczej nie polecam nic nizszego , bo to co mam to juz jest ekstrem na polskie drogi.Jezeli chcesz nizej niz 40mm to niestety musisz wymienic tez amorki.