jaka konfiguracja AUSPUFFA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jaka konfiguracja AUSPUFFA
jako ze moje tłumiki mają już po 13-14 lat przyszedł czas na wymiane całego układu na nowy, samochód golf 1.8 16v, w gre wchodzą seryjne tłumiki lub/i końcowy cichy z nierdzewki , żadnych dziwactw warczących, seria ma tak: katalizator, pierwszy tłumik absorpcyjny, drugi-walizka, trzeci końcowy.
1) zakładam tylko walizke i końcowy seryjny
2) zakładam wszystkie nowe seryjne poza katalizatorem
3) zakładam walizke + końcowy bez dyfuzora z nierdzewki
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
oczywiscie całość 55mm
1) zakładam tylko walizke i końcowy seryjny
2) zakładam wszystkie nowe seryjne poza katalizatorem
3) zakładam walizke + końcowy bez dyfuzora z nierdzewki
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
oczywiscie całość 55mm
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
ale ja z gory pisalem ze chodzi mi o serie, zadne tlumiki nie beda lepsze jak seryjne VW, chodzi mi ktora konfiguracje wybrac a wy piszecie całkiem na inny temat.
co bedzie najlepsze : 1,2,3 ????
co bedzie najlepsze : 1,2,3 ????
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
zostaw caly seryjnie uklad bez katalizatora...
dlaczego????
1) kat jest aby zachowac normy czystosci spalin jest przeszkoda dla gazow wylotowych... wyrzucajac go nie zatruwasz srodowiska bardziej niz 20letni polonez czy jakikolwiek inny cud minionej epoki
2) zaden koncowy tlumik sportowy robiony w polsce nie da ci przyrostu mocy te kilka% wiecej konikow jest watpliwe ladnie wygladaja i hucza nic poza tym, modyfikacje ukl. wydechowego wymagaja tez modyfikacji ukladu dolotowego
3) nad fabrycznym ukladem tlumikow siedzial sztab inzynierow ktorzy zajmuja sie TYLKO tlumikami cale zycie, nie wiem czy w garazu da sie tak poprostu poprawic to przy pomocy mlotka i spawarki
4) przesuniecie o 50cm ustawienia tlumika jak i zmiana nawet dlugosci rury wydechowej miedzy tlumikami wplywa na charakterystyke silnika... gazy wylotowe maja natura falowa i uklad tlunika przedniego srodkowego czy koncowego jest tak dobrany aby trafic w najlepszy moment rozprezenia gazow i ponownego sprezenia
poza tym co ja tu bede dawal wyklad na temat mechaniki gazow...
odsylam do publikacji naukowych mysle ze kazdy wydzial mechaniki wyzszej uczelni technicznej ma taka literature dostepna i jest tam jak sie liczy uklady wydechowe (wkocu to tylko fizyka)... gotowe rozwiazania sa tajemnica firm samochodowych pilnie strzezona... nie warto cudowac w garazu...
tez mialem takie chore zapedy aby zrobic jakis AUSPUFF w starej fiescinie poczytalem ...przeszlo
pozdro
dlaczego????
1) kat jest aby zachowac normy czystosci spalin jest przeszkoda dla gazow wylotowych... wyrzucajac go nie zatruwasz srodowiska bardziej niz 20letni polonez czy jakikolwiek inny cud minionej epoki
2) zaden koncowy tlumik sportowy robiony w polsce nie da ci przyrostu mocy te kilka% wiecej konikow jest watpliwe ladnie wygladaja i hucza nic poza tym, modyfikacje ukl. wydechowego wymagaja tez modyfikacji ukladu dolotowego
3) nad fabrycznym ukladem tlumikow siedzial sztab inzynierow ktorzy zajmuja sie TYLKO tlumikami cale zycie, nie wiem czy w garazu da sie tak poprostu poprawic to przy pomocy mlotka i spawarki
4) przesuniecie o 50cm ustawienia tlumika jak i zmiana nawet dlugosci rury wydechowej miedzy tlumikami wplywa na charakterystyke silnika... gazy wylotowe maja natura falowa i uklad tlunika przedniego srodkowego czy koncowego jest tak dobrany aby trafic w najlepszy moment rozprezenia gazow i ponownego sprezenia
poza tym co ja tu bede dawal wyklad na temat mechaniki gazow...
odsylam do publikacji naukowych mysle ze kazdy wydzial mechaniki wyzszej uczelni technicznej ma taka literature dostepna i jest tam jak sie liczy uklady wydechowe (wkocu to tylko fizyka)... gotowe rozwiazania sa tajemnica firm samochodowych pilnie strzezona... nie warto cudowac w garazu...
tez mialem takie chore zapedy aby zrobic jakis AUSPUFF w starej fiescinie poczytalem ...przeszlo
pozdro

tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości