jaka konfiguracja AUSPUFFA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

jaka konfiguracja AUSPUFFA

Post autor: GTO » ndz gru 26, 2004 11:41

jako ze moje tłumiki mają już po 13-14 lat przyszedł czas na wymiane całego układu na nowy, samochód golf 1.8 16v, w gre wchodzą seryjne tłumiki lub/i końcowy cichy z nierdzewki , żadnych dziwactw warczących, seria ma tak: katalizator, pierwszy tłumik absorpcyjny, drugi-walizka, trzeci końcowy.

1) zakładam tylko walizke i końcowy seryjny
2) zakładam wszystkie nowe seryjne poza katalizatorem
3) zakładam walizke + końcowy bez dyfuzora z nierdzewki

???????????????????????????????????????????????????????????????????????

oczywiscie całość 55mm



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz gru 26, 2004 12:02

Bosal, Ulter (on też robi seryjne z nierdzewki)


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz gru 26, 2004 12:04

z nierdzewki nie musza być, nie bede do konca zycia jezdzil dwojką :P


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 26, 2004 13:08

GTO polecam michela. Niezła cena i nie wyją. Parametry nieco lepiej, ale rewelacja to to nie jest. Momęt skoczy o nie więcej jak 8nm, a moc ?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz gru 26, 2004 13:52

ale ja z gory pisalem ze chodzi mi o serie, zadne tlumiki nie beda lepsze jak seryjne VW, chodzi mi ktora konfiguracje wybrac a wy piszecie całkiem na inny temat.

co bedzie najlepsze : 1,2,3 ????


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 26, 2004 13:54

Na mój gust to chyba 2



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz gru 26, 2004 14:25

ja mam zamiast kata strumiennice ale troszke dalej i reszta orginał po remoncie końcowy dostał nową puszke z nierdzewki i końcówki


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » ndz gru 26, 2004 16:35

zostaw caly seryjnie uklad bez katalizatora...
dlaczego????
1) kat jest aby zachowac normy czystosci spalin jest przeszkoda dla gazow wylotowych... wyrzucajac go nie zatruwasz srodowiska bardziej niz 20letni polonez czy jakikolwiek inny cud minionej epoki
2) zaden koncowy tlumik sportowy robiony w polsce nie da ci przyrostu mocy te kilka% wiecej konikow jest watpliwe ladnie wygladaja i hucza nic poza tym, modyfikacje ukl. wydechowego wymagaja tez modyfikacji ukladu dolotowego
3) nad fabrycznym ukladem tlumikow siedzial sztab inzynierow ktorzy zajmuja sie TYLKO tlumikami cale zycie, nie wiem czy w garazu da sie tak poprostu poprawic to przy pomocy mlotka i spawarki
4) przesuniecie o 50cm ustawienia tlumika jak i zmiana nawet dlugosci rury wydechowej miedzy tlumikami wplywa na charakterystyke silnika... gazy wylotowe maja natura falowa i uklad tlunika przedniego srodkowego czy koncowego jest tak dobrany aby trafic w najlepszy moment rozprezenia gazow i ponownego sprezenia

poza tym co ja tu bede dawal wyklad na temat mechaniki gazow...
odsylam do publikacji naukowych mysle ze kazdy wydzial mechaniki wyzszej uczelni technicznej ma taka literature dostepna i jest tam jak sie liczy uklady wydechowe (wkocu to tylko fizyka)... gotowe rozwiazania sa tajemnica firm samochodowych pilnie strzezona... nie warto cudowac w garazu...
tez mialem takie chore zapedy aby zrobic jakis AUSPUFF w starej fiescinie poczytalem ...przeszlo
pozdro :helm:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości