Strona 1 z 2

[mk2]Plastikowe nakładki na nadkola

: pt mar 03, 2006 16:39
autor: andrew6
Witam..
Szybkie pytanko jak mocowne są plastikowe nakładki na błotnikach, sa do nich dołaczane jakis specjalne wkreciki, a moze porstu trzymają sie na nitach ?
Pytam bo miałem spotkanie z zaspa i niestey urwałem spojlerek plastikowy a przy okazji posciły mocwania nakładki plastikowej na błotniku i ledwie sie to trzyma ? czym to stabilnie spowrotem przymocować ?

: pt mar 03, 2006 16:45
autor: Daniel Gnacy
Tak te plastikowe poszerzenia błotnika sa montowane na nitach! Pozdrawiam!

: pt mar 03, 2006 19:47
autor: misiek
możesz sobie go przygręcic normalnymi blachowkretami do rantu który jest zagięty do środka nadkola

: pt mar 03, 2006 23:41
autor: fibolek
Ale ja polecam nity to nie rdzewieje i dobrze trzyma.

: sob mar 04, 2006 00:08
autor: Tomasz Żaguń
Nity w oryginale i tak ma być a blachowkrety w podrubie .Twój wybór

: sob mar 04, 2006 00:24
autor: bongo
Tomasz Żaguń pisze:Nity w oryginale i tak ma być a blachowkrety w podrubie .Twój wybór
A jakie nity?Bo u mnie jest na plastikowych kołkach.

: sob mar 04, 2006 00:29
autor: Tomasz Żaguń
AAAAAAAAAAAAAAA jeżeli masz oryginalnie to sie przypatrz bo oryginalne nity są czarne i szerokie i wyglądają jak plastikowe na pozór ale tylko w serwisie je możesz kupić

: sob mar 04, 2006 01:04
autor: bongo
Tomasz Żaguń pisze:AAAAAAAAAAAAAAA jeżeli masz oryginalnie to sie przypatrz bo oryginalne nity są czarne i szerokie i wyglądają jak plastikowe na pozór ale tylko w serwisie je możesz kupić
Jutro zerkne(a raczej dziś)Bo brakuje mi kilka a nie chce wiercić n0owych dziurek(ruda)
andrew6-sorki za OT :pub:

: sob mar 04, 2006 13:52
autor: fibolek
Powinieneś dostać podobne ale zwykłe nity.Ewentualnie pokombinuj z podkładkami.Mi wkręt jak walniesz to ci rudy może się wpraszać.Ale jest rozwiązanie do tego musiałbyś zabezpieczyć to np GRAVITEM lub innym środkiem do zabezpieczania przed rudym itp.Ale z tym jest więcej zabawy bo i czyszczenie i inne takie.

: sob mar 04, 2006 14:34
autor: misiek
bongo pisze:
Tomasz Żaguń pisze:AAAAAAAAAAAAAAA jeżeli masz oryginalnie to sie przypatrz bo oryginalne nity są czarne i szerokie i wyglądają jak plastikowe na pozór ale tylko w serwisie je możesz kupić
Jutro zerkne(a raczej dziś)Bo brakuje mi kilka a nie chce wiercić n0owych dziurek(ruda)
andrew6-sorki za OT :pub:
możesz wykorzystać stare dziurki w błotniku i do nitów i do wkretów (możesz sobie kupić wkrety nierdzewne)

: wt mar 07, 2006 16:57
autor: Forester
ja popelnilem taki blad(nie sluchalem rad)ze kupilem nakladki podroby - nastepnie za rada kolegow z forum przykleilem je klejem do szyb - ale ze nie mialem na to za duzo czasu- nie wyszlo mi starannie- lekko sie odklejaja
- mozna je teraz odkleic i przykleic jeszcze raz pozadnie?(pusci klej do szyb czy trzeba jakis srodek chemiczny zastosowac?) i wogole przyklejac klejem? ostatnio widzialem w programie garaz koles przyklejal listwy boczne tasma dustronna - zda to ehzamin rowniez przy nadkolach?

: wt mar 07, 2006 21:48
autor: Tomasz Żaguń
Forester jak kupiłeś podruby to niebędą Ci pasować za nic.Hmmmm jak masz oryginalne nakładki to przykładasz i leżą jak ulał bez żadnego klejenia i srania sie tylko nitujesz pod rantem.Podruby nigdy niepasują i po czasie płowieją.Ja Ci tadzę kupić używane na giełdzie a masz pod nosem największą w Polsce ale tylko oryginalne.Masz gwarancję że będą bez klejenia pasować, zawsze będą czarne i koniec pieśni.Natomiast jak chcesz te wykorzystać co masz to jednak na DOBRY klej i starannie przyklej a powinno jakoś to wyglądać.Pozdro

: wt mar 07, 2006 22:02
autor: misiek
Tomasz Żaguń pisze:Forester jak kupiłeś podruby to niebędą Ci pasować za nic.Hmmmm jak masz oryginalne nakładki to przykładasz i
i tu się nie zgodzę z tobą Tomasz Żaguń ja mam podrubki i pasują idealnie (prawdopodobnie zależy od producenta)
Tomasz Żaguń pisze:Natomiast jak chcesz te wykorzystać co masz to jednak na DOBRY klej i starannie przyklej a powinno jakoś to wyglądać.Pozdro
nie polecam Ci żednago kleju bo w razie demontażu bedziesz miał same problemy, jak już to lapiej użyj taśmy(dobrej) dwustronnej, zawsze łatwiej zerwać klej po taśmie niż gluty kleju wraz z lakierem

: wt mar 07, 2006 22:47
autor: Tomasz Żaguń
Masz rację producent ważna żecz ale to nigdy niedorówna oryginałowi a co do taśmy to będzie mu odstawać od blachy.No niestety albo rybka albo pipka czyli albo sztuka albo dobrze.