Strona 1 z 1

Ustawianie zapłonu - wskazówki

: czw mar 02, 2006 19:49
autor: karpowanet
1.Jak ustawić zapłon w Golfie 2 (musiałem wymienić aparat - bardzo duże luzy osiowe i dobrze by było sprawdzić ustawienie zapłonu) za pomocą lampy strob.
Nigdy tego nie robiłem dlatego prosiłbym o krótki instrukterz fachowców, którzy robią to często (znaki, podłączenie lampy, korekcja - chyba przez obrót aparatu jak w innych?, na co zwrócić uwagę)?

2. Czy jest jakiś jakiś sposób ustawienia tego zapłonu bez lampy stroboskopowej (jak to było np. w maluchach - żarówka czy omomierz. Ale tam były 2 znaki: GMP oraz wyprzedzenia przed GMP)?

3. Czy to prawda, że przyjeździe na gazie wyprzedzenie zapłonu należy ustawiać raczej w górnej tolerancji (albo nawet minimalnie wcześniejszy)?
:)

: czw mar 02, 2006 21:49
autor: misiek
podaj emaila to Ci zdjęcia zapodam z opisem montazu aparatu po wymontowaniu

: śr gru 05, 2007 21:38
autor: Wins
misiek10111, Prosze o pomoc> potrzebuje ustawic zaplon na nowo w golfie III z silnikiem ABD. Czy jest jaksa taka domowa metoda by ustawic go?

[ Dodano: 05 Gru 2007 20:38 ]
misiek10111, Prosze o pomoc> potrzebuje ustawic zaplon na nowo w golfie III z silnikiem ABD. Czy jest jaksa taka domowa metoda by ustawic go? Prosze o przeslanie jakiesjs informaci na e-maila: wieslaw.kadlubiec@gmail.com

: pn gru 17, 2007 22:13
autor: wolfg
To i ja chętnie poprosiłbym o przysłanie info jak ustawić zapłon wmoim Golfie AFT.
sam nie wiem co z nim nie tak. Dużo pali i nie bardzo chce jeździć. Był sprawdzany na VAG-u i nic nie wykazało. katalizator b. ładniusi i to raczej nie on bo czasem jak mu co odbije to całkiem nieźle śmiga. Świece wymienione a przewody mam zamiar dopiero wymienić chociaż to też chyba nie w tym rzecz. Jest jeszcze jeden charakterystyczny feler a mianowicie odcina zapłon (albo paliwo) przy około 5100 - 5200 obr. min.
Pomóżcie!
Mój e-mail: rafal_ku@op.pl

: pn gru 17, 2007 22:16
autor: norek111
i ja do AFT poprosze bardzo

: wt gru 18, 2007 02:04
autor: maniek128
wolfg pisze:Jest jeszcze jeden charakterystyczny feler a mianowicie odcina zapłon (albo paliwo) przy około 5100 - 5200 obr. min.
Witam to to akurat wydaje mi sie, że jest normalne.

: wt gru 18, 2007 09:45
autor: zodiak
maniek128 pisze:
wolfg pisze:Jest jeszcze jeden charakterystyczny feler a mianowicie odcina zapłon (albo paliwo) przy około 5100 - 5200 obr. min.
Witam to to akurat wydaje mi sie, że jest normalne.
Mi tam wydaje się anormalne. Odcięcie przy 5200 w tym silniku?

: wt gru 18, 2007 15:14
autor: norek111
w AFT nie powinien tak wczesnie odcinac

: wt gru 18, 2007 19:50
autor: wolfg
Mi też się wydaje że nie powinien tak wcześnie odcinać skoro producent podaje moc max przy 5800 obr.min

: śr sie 27, 2008 10:39
autor: picek071
misiek10111,
Witam mam problem przy zapłonie podobno możesz pomóc ja mam toledo z silnikiem aft i problem jest przy odpalaniu z rana albo po dłuższym postoju odpali i zaraz zgasnie albo przejdzie na prace 2,3 cylindrów pozdrawiam picek071

: śr sie 27, 2008 10:48
autor: norek111
picek071 pisze:misiek10111,
Witam mam problem przy zapłonie podobno możesz pomóc ja mam toledo z silnikiem aft i problem jest przy odpalaniu z rana albo po dłuższym postoju odpali i zaraz zgasnie albo przejdzie na prace 2,3 cylindrów pozdrawiam picek071
ustawienie zapłonu w tym silniku tylko VAGiem