Strona 1 z 1
: czw mar 02, 2006 16:26
autor: djtom
Czy dobrze zrozumialem że przekładasz zegary z MK2 do MK3...?
: czw mar 02, 2006 23:15
autor: bongo
Jak założyłeś obrotomierz od benzyny to musi śmigać.To nic innego jak voltomierz(na takiej zasadzie działa)Jak pokazuje głupoty to albo jest niesprawny,albo coś jest pokopane przy pinach.
: pt mar 03, 2006 18:13
autor: kopciuch
bongo pisze:Jak założyłeś obrotomierz od benzyny to musi śmigać.To nic innego jak voltomierz(na takiej zasadzie działa)Jak pokazuje głupoty to albo jest niesprawny,albo coś jest pokopane przy pinach.
Bongo to jest nieprawda ponieważ elektronika obrotomierza liczy częstotliwość impulsów z cewki zapłonowej (benzyna ) lub częstotliwosc z jednej z faz z alternatora(diesel) i dopiero wtedy w zależności od obrotów konwertuje to na napięcie które podaje już na sam zegar

Tak jest w mk2
W mk3 jeśli sygnał pobierany jest z komputera to rzeczywiście zegar może działać jako woltomierz wyskalowany w obrotach
Zeby wiec zegary z mk3 w mk2 działały trzeba by jakiś układzik konwertujący sygnały wstawić

: pt mar 03, 2006 20:16
autor: kwiatekt11
w golfie MK 2 sygnał obrotomierza idzie z cewki a w golfie MK3 idzie czujnika halla w aparacie zapłonowym i dlatego Ci nie działa w obrotomierz ale do ktorego kabla sie wpiac to Ci nie powiem

: pt mar 03, 2006 21:50
autor: kopciuch
Teoretycznie to obrotek poinien być w takim przypadku wpięty do + czujnika halla ale nie wiem jakie napięcie z tamtąd wychodzi, a poza tym to w mk 2 na jeden obrót wału jest dwa impulsy aw mk3 z czujnika halla chyba jeden.
jesliby nawet obrotek by działał to może (teoretyvcznie) zaniżac obroty o połowe ale to tylko gdybanie i moge sie mylić.
: sob mar 04, 2006 18:33
autor: kopciuch
Mozna by było jak podejdzie ale chyba nie będzie sie wyskalowaniw zgadzało na obrotomierzu z tym z mk2
Albo można spróbować tylko samą elektronike przełożyć bez tego miernika wychyłowego Tzeba tylko sprawdzić czy te mierniki działają na to samo napiecie
