Strona 1 z 1
Skaczą obroty
: wt lut 28, 2006 23:42
autor: Robert Raburski
Witam piszę za kumpla. Ma on MK2 z silnikem 1.6 i chodzi o to że podczas jazdy po mieście na rozgrzanym silniku obrotki na luzie potrafią skoczyć do 2 tyś. co to może być?
: śr mar 01, 2006 00:21
autor: spek
Sonda lambda bo chyba w Golfie 2 nie było silnika krokowego bo jak by był to stawiam na niego
: pn mar 06, 2006 13:48
autor: organista18
witam w moim przypadku to był silniczek krokowy, kabelek sie oderwał,
choc tez podejrzewałem sonde lambda. mam 1,8GT PF
: wt mar 07, 2006 14:28
autor: dark86
help potrzebuje pomocy mam golfa II rok 91 1.6 ccm i gaznik pierburg 2ee oznaczenie silnika to pn chodzi mi o to ze raz na jakis czas obroty mi wskocza na 1500 lub 2000 obr/min jedynie pomaga ponowne uruchomienie silnika i ma obroty normalne co to moze byc pomocy!!!!
: wt mar 07, 2006 15:09
autor: spek
Coś z kompem albo Sonda lambda
: wt mar 07, 2006 21:09
autor: promo211
Witam
wyczyść przepustnicę i wszystko powinno wrócić do normy
Pozdrawiam Przemek
: wt mar 07, 2006 22:28
autor: 15XI80
: wt mar 07, 2006 23:17
autor: pieko
Witam.Ja tez miałem przez 2 dni problem z obrotami w swoim mk3.Albo falowały na postoju miedzy 850a1000 albo trzymały na 1700-2000.Nagle wszystko wróciło do normy,przychodze rano ,odpalam i obrotki spoko na zimnym 1200 ,na ciepłym równo 800.
Zastanawiam sie tylko czy to nie jest poczatek konca jakiejs własnie dypereli????
Co sądzicie,co najczesciej pada sonda,czujnik przepustnicy,krokowiec a moze jeszcze cos innego odpowiadającego tym objawom????
Pozdro.
: sob mar 11, 2006 15:31
autor: dan_007
wlasnie zaczol mi sie podobny problem na gazie wyglada to tak jalby auto czasami samo dodawalo gazu czasami jest wszystko ok
jezeli po wcisnieciu sprzegla obroty sa wyzsze niz powinny byc i zrobie przegazowke to wracaja do normy na jakis czas
co to moze byc ??
golf II 1.6 PN na gazie
: sob mar 11, 2006 23:09
autor: ppoll27
Hehe u mnie w PN po porzadnym daniu w palnik jak zluzuje ta raz na 10 razy ( przynajmniej narazie) to obroty spadaja grubo ponizej 900/min i gasnie, ale obciach
co to ??
: ndz mar 12, 2006 00:19
autor: Marcin C
Miałem podobny problem w moim MK3 1.8GT
wykręciłem silnik krokowy rozebrałem go i wyczyściłem i przy okazji zresetowałem komputer,
pomogło na jeden dzień i znowu było to samo na gazie i na paliwie,
odłączyłem instalacje gazu i wszystko wraca do normy samochód jakby odżył nie zawiesza sie na obrotach i i silnik pracuje równo,
gaz w samochodzie to gów....
gaz jest do zapalniczek a nie do samochodów, nigdy juz nie założe gazu do samochodu przez pierwszy rok było idealnie a pużniej zaczynają się jazdy z silnikiem i pali dużo więcej a rużnica w cenie między gazem i paliwem maleje, już tylko 1,60PLN,
nie wspominając o zużyciu silnika na gazie,
a miałem taki idealny silnik przed założeniem gazu, mam nadzieje że teraz wróci do normy
MOJA RADA
jeśli nie stać was na jazde na paliwku to jeżdzijcie żadziej (tak jak ja PKP MZA) nie zakładajcie gazu jak chcecie pojeżdzić samochodem dłużej
: ndz mar 12, 2006 16:02
autor: samar
mialem podobnie w moim mk2 ale tylko gdy bylo zimno jezdzilem po mechanikach kombinowaki i nic w koncu sam naprawilem(sprawdz z lewej strony gaznika 2 czarne wtyczki i kable od nich odchodzace u mnie choc byl pod izolacja okazalo sie ze jeden byl przerwany)
: czw kwie 02, 2009 22:20
autor: Gniewek89
Piszę w tym temacie bo problem podobny , a może i ten sam.
Auto to golf mk2 1,3 ( niewiem czy to gaznik czy monowtrysk) rocznik 91, autko ma LPG .
Objawy to szarpanie niskich obrotów , trzeba trzymac gaz lekko wcisniety caly czas bo inaczej szarpie , przerywa a w efekcie koncowym gasnie.
Gdy dojezdzam do swiatel , puszcxzam gaz i hamuje samochod prawie zawsze gasnie.
Rano gdy go odpalam musze 15 minut przelaczac miedzy wacha a gazem i najczesciej na gazie odpala , albo odpala na benie i trzeba odrazu przelaczac na lpg , gdy juz troche pojezdzi zaczyna szarpac podczas ruszania ze swiatel i wtedy najlepiej chodzi na pozycji ZEROwej przelacznika miedzy gazem a benzyna. Niewiem jakim cudem wogle dostaje ten gaz ale Vw kupione w polsce to naczesciej puszki pandory...
Proszę o jakies wskazowki , rady bo juz mi sie cierpliwosc konczy zwlaszcza po ostatniej wizycie u mechanika za ktora skasowano 270zl a wymieniono olej , naprawiono wskaznik temp , dolano wody do aku i naladowano go i to WSZYSTKO , dodam ze olej to mineraka...
Pomocy