Problem z MK2 1.3CL 1991 - poradzcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
Problem z MK2 1.3CL 1991 - poradzcie
Czesc
Cos dolega mojem VW MK2. Jest zimno i ostatnio (wczoraj) wskaznik temperatury zaczal sie dziwnie zachowywac. nawet po dlugiej jezdzie ledwo sie wychylil od polozenia spoczynkowego. Kiedy silnik pracuje na jalowych obrotach jakis czas pomalenku podnosi sie temperatura tzn wskazanie temo sie zwieksza. Grzanie w kabinie chodzi jak przedtem. Mam wrazenie ze pali wiecej zamiastt 7 wychodzi mi na 9 z duzym kawalkiem.
Co padlo jak myslicie? Czy uszkodzenie czujnika temperatury ma wplyw na prace innych podzespolow silnika i czy to moze byc przyczyna?
Co sprawdzic?
Pomozcie
pozdrawiam jas
Cos dolega mojem VW MK2. Jest zimno i ostatnio (wczoraj) wskaznik temperatury zaczal sie dziwnie zachowywac. nawet po dlugiej jezdzie ledwo sie wychylil od polozenia spoczynkowego. Kiedy silnik pracuje na jalowych obrotach jakis czas pomalenku podnosi sie temperatura tzn wskazanie temo sie zwieksza. Grzanie w kabinie chodzi jak przedtem. Mam wrazenie ze pali wiecej zamiastt 7 wychodzi mi na 9 z duzym kawalkiem.
Co padlo jak myslicie? Czy uszkodzenie czujnika temperatury ma wplyw na prace innych podzespolow silnika i czy to moze byc przyczyna?
Co sprawdzic?
Pomozcie
pozdrawiam jas
Mi sie tez nie wychylal duzo poza pozycje spoczynkowa. Wymiana termostatu pomogla. Podnosi sie teraz ponad biale pole ale nie do polowy tak jak chyba powinno byc.

Mi pali po regulacji gaznika (!) 10-11 l teraz przy takiej temperaturze. Tylko ze ja mam gaznik a ty pewnie juz wtryskjaroslawkonopka pisze:Mam wrazenie ze pali wiecej zamiastt 7 wychodzi mi na 9 z duzym kawalkiem

[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
A nie doczytałem, że wtrysk.
No to sprawdź tak jak piszą koledzy termostat (w tym silniku znajduje się on w plastikowym kolanku pod zparatem zapłonowym) no i czyjniki temperatury. Są one 2 równiez w plastikach pod aparatem zapłonowym. Jeden jest czarny (wskaźnik temp.) a drugi niebieski ( wskazania i dane dla modułu sterujacego silnikiem).
No to sprawdź tak jak piszą koledzy termostat (w tym silniku znajduje się on w plastikowym kolanku pod zparatem zapłonowym) no i czyjniki temperatury. Są one 2 równiez w plastikach pod aparatem zapłonowym. Jeden jest czarny (wskaźnik temp.) a drugi niebieski ( wskazania i dane dla modułu sterujacego silnikiem).
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Wiesz co one po sprawdzeniu omomierzem powinny mieć odpowiednią oporność. Teraz nie pamiętam ile ona powinna wynosic na zimnym aucie a ile na ciepłym. A wyciagać ich nie trzena poprostu je odłaczasz i wpinasz omomierz. A jezeli nawet byś chciał je wymienić, to nie powinna nimi woda uciec. Co innego z termastatem. Ale tez się wody nie spuszcza, tylko tyle ile ucieknie to dolewasz.
termostat, uruchamiasz zimny silnik i sprawdzasz: złap za grubą rure od termostatu do chłodnicy, ma być zimna dopiero kiedy termostat się otiworzy puszcza przez nią płyn szybko więc się nagrzewa, ale dopierto po pewnym czasie gdy silnik się nagrzeje, jeżeli się nagrzewa stopniowo znaczy że termostat jest cały czas otwarty, do wymiany
_________________pozdrawiam
_________________pozdrawiam
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pt sty 06, 2006 13:15
- Lokalizacja: lody
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości