Strona 1 z 1
: pn lut 27, 2006 19:27
autor: stonefree
Ja bym się nie przejmował...Chociaż mój po 250 000 bierze od zmiany do zmiany 0,5 literka
: pn lut 27, 2006 23:11
autor: piotrek1313
W sumie to jak na praktycznie same krotkie odcinki na ktroych silnik nie zdazy sie nawet porzadnie nagrzac to 1l nie jest tak zle... ale wg mnie troche za duzo.
Napisz czy cos ci dymi z rury na bialo

: wt lut 28, 2006 21:58
autor: piotrek1313
Norma spalania oleju to mniej wiecej 1l/10000. Jakby przepalal za duzo oleju to przy duzym obciazeniu bedzie sie za autem robilo bialo (przy 1l/5tkm nie liczylbym na jakas ogromna chmure

) Moze sprawdz czy nie masz gdzies jakichs przeciekow spod uszczelek.
Jezeli nadmierne spalanie byloby faktycznie spowodowane bardzo krotkimi odcinkami drogi i niedogrzeniem silnika to wg mnie najlepiej to sprawdzic jak gdzies pojedziesz w dluzsza trase - jak na bagnecie nic nie ubedzie to nie ma sie o co martwic

Moj PaseQ bierze np 1l/10000, ale w trasie 1200 km (600+600) nie wzial ani grama

Na razie sie nie przejmuj, jezdzij smialo i pamietaj zeby dolewac. Gdyby okazalo sie ze dolewasz coraz wiecej dopiero wtedy zacznij sie martwic. Czego ci oczywiscie z calego serca nie zycze

: wt lut 28, 2006 23:43
autor: greg
piotrek1313, ta norma to po to żebyś nie robił rabanu że silnik pada - mój ma 306tys i nie bierze od wymiany do wymiany nic
[ Dodano: Wto Lut 28, 2006 10:47 pm ]
rafi1985, taką ilością się nie przejmuj - zakładam że jest bez turbiny - bo z turbina to tym bardziej nie ma się czym za bardzo przejmować 1l/5tys km
: wt lut 28, 2006 23:48
autor: r30q
moj teraz z pod uszczelki przy pokrywie klawiatury rzuca troche i zapewne nie spali ani grama, tylko wymienei uszczelke bedzie git, od wymiany do wymiany doleje moze max 0,2l :// ale to napewno wina uszczelki,
Wiec radze popatrz wszedzie na silnik czy nie wyrzuca oleju ? albo czy plam nie zostawia
