Christopherek pisze:tak szczerze to trzeba było nie zakładać gazu do golfika to byś nie miał problemów żadnych, przeciez on dużo nie pali.A tak prawdę mówiąc to poprzednim autem którym jeździłem założyłem gaz po roku.1.6 16v dohc(106km)tylko jak się deptało to palił jak bmw.I po założeniu gazu zaczęły się problemy.Zaczął kuleć co się okazało wtryski były do wymiany(zardzewiały od małej ilości paliwa) do tego komp strasznie szalał i jak w trasie zrobiłem ze 300 km na gazie to później nie mógł się pozbierać i chodził jak 3 cylindrowy 1 literek.Ale na szczęście mój brat odziedziczył to auto ja już sie do niego nie dotykam a golfika nigdy nie zagazuje.teraz się okazało żę pompa paliwowa która już raz była zmieniona spaliła się drugi raz.jedno wyjście paliwa min.pół zbiornika i raz na jakiś czas na paliwko i po trasie przegoń go 140-150 z 10 km i powinno byc ok.Ja tak robiłem i chodził spoko ale jak mój młodszy brat go wziął to już się zaczął sypać pozdro
Miałeś kiepsko założoną kiepską instalację i stąd problemy - nie zniechęcaj kogoś do gazu nie znając się na tym. Przyczyn nieprawidłowej pracy moze być wiele. A fakt, że przy elektrycznej pompie należy mieć paliwo w zbiorniku to chyba nikogo nie dziwi.
Błędy komputera wynikały pewnie ze złej emulacji - podsumowując - zły montaż, kiepscy fachowcy.
[ Dodano: Pon Lut 27, 2006 9:10 pm ]
zych pisze:Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak jest zimny mój Mk3 to na benzynie jest trochę przymulony. Jak się rozgrzeje to jest ok, chociaż wydaje mi się, że za dużo benzyny pali. Jak przełącze na gaz jest wszystko ok - równiej pracuje i nie przymula go. Wcześniej miałem taki problem , że komputer łapał błędy przy przełączaniu na gaz i źle chodził na benzynie, ale gazownicy poprawili to. Teraz próbowałem zresetować komputer poprzez zdjęcie klemy na godzinę, ale nic to nie pomaga (wcześniej pomagało,jeszcze zanim gazownicy poprawili swój błąd). Zmienił też czujnik temperatury i też nic nie pomogło. Co może być przyczyną, że na benzynie gorzej chodzi?
1. Sprawdź sondę lambda.
przy rozgrzanym silniku - miernik elektryczny do ręki i:
- nastawić go na zakres napięcia do 2V
- do czarnego przewodu od sondy podłączyć plus z miernika, minus z miernika zaś do masy (może być obudowa alternatora).
- miernik powinien pokazywać zmiany napięcia od ok. 0,2 do 0,9 V
Napisz co uzyskasz - jeśli sonda będzie sprawna - będziemy szukać dalej.
[ Dodano: Pon Lut 27, 2006 9:12 pm ]
Poza tym
Christopherek, silnik AAM, który posiadasz pięknie sprawuje się na gazie - powiem nawet że jest do niego stworzony: jednopunktowy wtrysk, metalowy kolektor.
Mój kolega taki ma i pali mu ok 8-9 litrów LPG.