Strona 1 z 2
[mk3] Zmiana Zawieszenia
: pn lut 27, 2006 00:59
autor: malcu
Witam czeka mnie kolejna zmiana zawieszenia
Obecnie jezdzilem na progresji Eibacha - 40/40 nalozonych na seryjne amorki
Wygladalo to tak:
Przed:

i po zalozeniu ( akurat mialem z tylu 13'' na 70 ale nie mam innej foty)
No ale szlak amorki po zimie trafil
Myslalem teraz nad jakims kitem -6cm
Moze gwint
ps. Jak sie sprawuje GT Cupline?
Niedlugo wiosna, Doradzcie w co zainwestowac?? (konkretne info)
pozdrawiam
: pn lut 27, 2006 01:19
autor: Bondas
jak patrze na nasze drogi to radze pozostac przy obecnym zawieszeniu tylko zalozyc dobre amorki gazowe np sach Aventure albo KYB i starczy
ja zaszalalem z -60 i ciagle przycieralem, a szkoda podlogi wydechu itp, cale nadwozie obrywa. a 40/40 to optimum na polskie drogi a na wiecej to szkoda kasy i auta no chyba ze wiecej sie jedzi na lawecie na zloty a potem auto w garaz bo na codziej to max 40/40
pozdrawiam
: śr mar 01, 2006 02:19
autor: malcu
?!?!?! Nikt tu wiecej nie jezdzi na sportowym zawiasie. ?!?!?!
: czw mar 02, 2006 00:36
autor: micab
60mm możesz spokojnie pakować, to już ładnie wygląda a jeszcze nie ma problemów z jazdą (moim zdaniem oczywiście

)
co do firmy to GT cupline to tani zestaw, więc również nie oferuje nic specjalnego, niższa trwałość i gorsze wybieranie dziur niż w lepszych firmach, osobiście kupiłbym używkę, widziałem na allegro ostatnio dwa kity z amorami KONI za cenę poniżej 500zl.......
: czw mar 02, 2006 00:42
autor: tauka
Nie nie nie.... Nigdy -60. 40/40 w zupełności wystarczy do ładneg wygładu i jakos się na tym jeździ. Przynajmniej nie trzeba sie martwić o t że na skręconych kołach i lekkim wyboku nadkola ci powyrywa. Wiem bo miałem założone -60 na przód. i to miałem z 1.8 w 1.3 wiec i tak nie usiadł aż tak dużo. Teraz mam 40/40 weiteca załozone i jast akuracik. Tył jest z delikatnym prześwitem między kołem a nadkolem, a przód przwie idealnie się styka. Ale ma na tyle przerwy, aby nie obcierac:)
: czw mar 02, 2006 11:19
autor: mmksk
Może zadam głupie pytanie no ale zaryzykuję. Mam Golfika ze sportowym zawieszeniem i co mam zmierzyć aby ustalic na jakiej wysokości jest zawieszenie z przodu i z tyłu?
Dzieki
: czw mar 02, 2006 11:29
autor: lolo_golf
Ja tez nie bede zakładał 60mm na przód bo teraz mam 40/40 i bardzo czesto obcieram

Przynjaniej u mnie sa takie drogi...
Jeszcze mam pytanie : jaka firma sprezyn jest taka optymalna zeby nie bylo starsznie twardo ale z drugiej strony nie za miekko.Jaka firma?Bo Weitec slyszalem ze twardy...
: czw mar 02, 2006 13:39
autor: tauka
Ja mam weiteca komplet spręzyn, z przodu amory skrócone Jamexa a tył standart i jest bardzo fajnie
mmksk pisze:Może zadam głupie pytanie no ale zaryzykuję. Mam Golfika ze sportowym zawieszeniem i co mam zmierzyć aby ustalic na jakiej wysokości jest zawieszenie z przodu i z tyłu?

Dzieki
Tak teraz to cięzko ustalić. Najlepiej to mierzyc golfa przed wymiana i po wymianie, i wtedy wiadomo najlepiej ile usiadł. Ale możesz zmierzyć jak wysoko znajduje sie nadkole w najwyzszym punkcjie od ziemi i porównac to z pomiarem golfika na standarcie

: czw mar 02, 2006 14:11
autor: mmksk
Dzięki za pomoc, zmierze sobie wysokośc nadkola a jaka jest standardowa wysokość nadkola od ziemi?

: czw mar 02, 2006 14:18
autor: tauka
poszukaj golfika ze standartem u znajomego i pomierz. Chyba że ktos z forum ci pomierzy. Bo ja mam mk2

: czw mar 02, 2006 16:58
autor: micab
lolo_golf pisze:
...Jeszcze mam pytanie : jaka firma sprezyn jest taka optymalna zeby nie bylo starsznie twardo ale z drugiej strony nie za miekko.Jaka firma?Bo Weitec slyszalem ze twardy...
jeździłem na weitecu i jest bardziej miękki niż np. Powertech, KW i KAW

FK i JAMEX też są dość miękkie....
: czw mar 02, 2006 19:30
autor: tauka
micab pisze:FK i JAMEX też są dość miękkie....
Miałem 2 dni zestawa amory jamex i spręzyny KF i jest nawet miękciej niz na weitecu
: sob mar 04, 2006 01:25
autor: malcu
no ale mi OT robicie
Nie ma ktos do sprzedania gwintu ??
Zastanawiam sie czy nie kupic KYB gazowo-olejowej i pozostac przy tych sprezynach ??
Ma ktos golfa na GT Cupline? Ile to warte wogole?
Ps ma ktos z was zdjecia mk3 po obnizeniu 40/40 i 60/60
Wypowiadajcie sie jak najwiecej bo temacik dla mnie wazny
: sob mar 04, 2006 01:41
autor: sas_gti
malcu, a ten GT cupline to przypadkiem nie supersport?