[mk3] Zmiana Zawieszenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

[mk3] Zmiana Zawieszenia

Post autor: malcu » pn lut 27, 2006 00:59

Witam czeka mnie kolejna zmiana zawieszenia :bajer:
Obecnie jezdzilem na progresji Eibacha - 40/40 nalozonych na seryjne amorki
Wygladalo to tak:
Przed:
Obrazek
i po zalozeniu ( akurat mialem z tylu 13'' na 70 ale nie mam innej foty)
Obrazek

No ale szlak amorki po zimie trafil :smoke:
Myslalem teraz nad jakims kitem -6cm
Moze gwint :bigok:

ps. Jak sie sprawuje GT Cupline?

Niedlugo wiosna, Doradzcie w co zainwestowac?? (konkretne info)

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 01:15 przez malcu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn lut 27, 2006 01:19

jak patrze na nasze drogi to radze pozostac przy obecnym zawieszeniu tylko zalozyc dobre amorki gazowe np sach Aventure albo KYB i starczy


ja zaszalalem z -60 i ciagle przycieralem, a szkoda podlogi wydechu itp, cale nadwozie obrywa. a 40/40 to optimum na polskie drogi a na wiecej to szkoda kasy i auta no chyba ze wiecej sie jedzi na lawecie na zloty a potem auto w garaz bo na codziej to max 40/40

pozdrawiam



Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » śr mar 01, 2006 02:19

?!?!?! Nikt tu wiecej nie jezdzi na sportowym zawiasie. ?!?!?!


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw mar 02, 2006 00:36

60mm możesz spokojnie pakować, to już ładnie wygląda a jeszcze nie ma problemów z jazdą (moim zdaniem oczywiście :D )

co do firmy to GT cupline to tani zestaw, więc również nie oferuje nic specjalnego, niższa trwałość i gorsze wybieranie dziur niż w lepszych firmach, osobiście kupiłbym używkę, widziałem na allegro ostatnio dwa kity z amorami KONI za cenę poniżej 500zl.......


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 00:42

Nie nie nie.... Nigdy -60. 40/40 w zupełności wystarczy do ładneg wygładu i jakos się na tym jeździ. Przynajmniej nie trzeba sie martwić o t że na skręconych kołach i lekkim wyboku nadkola ci powyrywa. Wiem bo miałem założone -60 na przód. i to miałem z 1.8 w 1.3 wiec i tak nie usiadł aż tak dużo. Teraz mam 40/40 weiteca załozone i jast akuracik. Tył jest z delikatnym prześwitem między kołem a nadkolem, a przód przwie idealnie się styka. Ale ma na tyle przerwy, aby nie obcierac:)


Obrazek

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » czw mar 02, 2006 11:19

Może zadam głupie pytanie no ale zaryzykuję. Mam Golfika ze sportowym zawieszeniem i co mam zmierzyć aby ustalic na jakiej wysokości jest zawieszenie z przodu i z tyłu? :hmm:
Dzieki



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw mar 02, 2006 11:29

Ja tez nie bede zakładał 60mm na przód bo teraz mam 40/40 i bardzo czesto obcieram :grrr: Przynjaniej u mnie sa takie drogi... :panna:


Jeszcze mam pytanie : jaka firma sprezyn jest taka optymalna zeby nie bylo starsznie twardo ale z drugiej strony nie za miekko.Jaka firma?Bo Weitec slyszalem ze twardy...



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 13:39

Ja mam weiteca komplet spręzyn, z przodu amory skrócone Jamexa a tył standart i jest bardzo fajnie :)
mmksk pisze:Może zadam głupie pytanie no ale zaryzykuję. Mam Golfika ze sportowym zawieszeniem i co mam zmierzyć aby ustalic na jakiej wysokości jest zawieszenie z przodu i z tyłu? :hmm:
Dzieki
Tak teraz to cięzko ustalić. Najlepiej to mierzyc golfa przed wymiana i po wymianie, i wtedy wiadomo najlepiej ile usiadł. Ale możesz zmierzyć jak wysoko znajduje sie nadkole w najwyzszym punkcjie od ziemi i porównac to z pomiarem golfika na standarcie :)


Obrazek

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » czw mar 02, 2006 14:11

Dzięki za pomoc, zmierze sobie wysokośc nadkola a jaka jest standardowa wysokość nadkola od ziemi? :kac:



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 14:18

poszukaj golfika ze standartem u znajomego i pomierz. Chyba że ktos z forum ci pomierzy. Bo ja mam mk2 :D


Obrazek

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw mar 02, 2006 16:58

lolo_golf pisze: ...Jeszcze mam pytanie : jaka firma sprezyn jest taka optymalna zeby nie bylo starsznie twardo ale z drugiej strony nie za miekko.Jaka firma?Bo Weitec slyszalem ze twardy...
jeździłem na weitecu i jest bardziej miękki niż np. Powertech, KW i KAW ;)
FK i JAMEX też są dość miękkie....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 02, 2006 19:30

micab pisze:FK i JAMEX też są dość miękkie....
Miałem 2 dni zestawa amory jamex i spręzyny KF i jest nawet miękciej niz na weitecu


Obrazek

Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » sob mar 04, 2006 01:25

no ale mi OT robicie :bajer:

Nie ma ktos do sprzedania gwintu ?? :D

Zastanawiam sie czy nie kupic KYB gazowo-olejowej i pozostac przy tych sprezynach ??
Ma ktos golfa na GT Cupline? Ile to warte wogole?

Ps ma ktos z was zdjecia mk3 po obnizeniu 40/40 i 60/60

Wypowiadajcie sie jak najwiecej bo temacik dla mnie wazny


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 04, 2006 01:41

malcu, a ten GT cupline to przypadkiem nie supersport?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 310 gości