Strona 1 z 1

[mk3]vr6

: ndz lut 26, 2006 23:04
autor: \brk
cos na tema t gazu do vr6 sekfenyjnego jakies namiary moze na kupno skrzyni biegow czy jest mozliwosc kupna jakiejs wzmocnionej a jak w ogole z robota czuy jest mozliwosc zamiany z manualu na automat bo padla skrzynia i sie zastanawiam jakas wstawic a jescze klucz taki nietypowy jak imbusowy ale ma wiecej naciec do odkrecenia osiek jak sie nazywa dzieki za szczegoly

: pn lut 27, 2006 10:01
autor: silent_rob
ten klucz do polosiek to TORX (taka gwiazdka) najwyrazniej bedzie 8mm pasowal do twoich srubek :]

: pn lut 27, 2006 13:30
autor: siwy224
Sekwencja bedzie droga ponieważ jest 6 cyl. 4yl. ok 3500 6cyl. ok 4500 lepiej założyć zwykłą instalke ale pożądnie, jeśli masz automat to przejście na manuala tez kosztuje wiąże sie z kupnem lewarka zmiany biegów,konsoli środkowej, wysprzeglika,linek zmiany biegów,pedałów chyba wszystko roboty sporo chyba że sam sobie robisz, ale koszty mogą dociągnąć wartości auta.Musisz zlalkulować czy to ci się opłaca skrzni szukaj na allegro można trafić za rozsądną cene tylko trzeba wypatrywać ja silnika szukałem 2 mieś. i znalazłem za 1500 igiełke nie wiem czy nie ma skrzyni tylko jaka

Re: vr6

: pn lut 27, 2006 16:44
autor: conrad81
\brk pisze:jest mozliwosc zamiany z manualu na automat bo padla skrzynia i sie zastanawiam jakas wstawic
z manuala na automata :kac: daj sobie z tym spokoj fakt faktem ze silniczek daje rade ale to chyba i tak pomylka zreszta pozniej wes to sprzedaj... szukaj skrzynki na allegro zdarzaja sie dosc czesto problem tylko zeby bubla nie kupic
co do gazu to z opinii ktorych sam sie nasluchalem to nie pakuj sie w nic innego niz sekwencja zreszta VR na gazie to juz nie TO jesli wiesz o czym mowie... :smoke:

: pn lut 27, 2006 17:52
autor: siwy224
Oczywiście że sekwencja ale i sekwencje potrafą gazownicy spier...... i weż wysraj teraz tyle kasy na sekw. sam montuje gaz i sam mam vr-a na zwykłej instalce jak pożądnie założona to chula i nie strzela co do mocy założe blosa i bedzie ok.BARDZO DUŻO gazowników robi błąd zakładając na pałe takie same podzespoły jak do 4cyl i dlatego potem ludzie nażekają.Po pierwsze wydajny reduktor po drugie odpowiedni mieszalnik chodzi mi o śr. palnika, a najlepiej blosa, nie zdławia benz na gazie też lepiej jest to kompromis między ceną instalki,osiągami i spalaniem ps. jak mam wysrać na sek. 4000 w zwysz to wole latać na benzynie trzeba dużo jeżdzić żeby sie zwróciła sekw. też ma wady zapychają sie wtryskiwacze bo gaz mamy brudny nie kazdy gazownik ci naprawi, a jak już to policzy jak za zboże wszystko ma wady i zalety

: pn lut 27, 2006 19:14
autor: conrad81
siwy224 pisze:Oczywiście że sekwencja ale i sekwencje potrafą gazownicy spier...... i weż wszystko ma wady i zalety
pierwszy gazownik w miare sensowny noo :pub:
ja myslalem glownie o sekwencji ale po przeliczeniu kasy i moich raczej nie najwiekszych mozliwosci finansowych juz wole pierdziec na benzynce w koncu to 2.8 a i tak spodziewalem sie wiekszego apetytu na octany :food: