Strona 1 z 2

Problem z mk2 pomocy !!!

: ndz lut 26, 2006 22:35
autor: SzyMassMk2
witam mam taki problem gdyz na postoju na zimnym silniku jak dodaje gazu to on sie dusi i gasnie gdy juz uda mi sie ruszyc to gdy dodaje gazu zaczyna szarpac i sie dławi... co moze byc tego przyczyną ?? dodam ze to mi sie zrobiło z dnia na dzien co własnie jest dziwne :/

: ndz lut 26, 2006 23:07
autor: KamilW
Witam. proponuje rozpoczac sprawdzanie od jeza ( to wkrecone od spodu kolektora dolotowego) sprawdz czy dostaje zasilanie i czy nie jest spalony. daj znac tez jak wyglada palec, kopulka i swiece. Pozdrawiam

: ndz lut 26, 2006 23:17
autor: SzyMassMk2
moze wyda sie to dziwne ale jak narazie to jestem zielony w tym temacie :) jak moge rozpoznac ten kolektor dolotowy i reszte??

[ Dodano: 26 Lut 2006 22:18 ]
i gdzie to wszystko sie znajduje ??

: ndz lut 26, 2006 23:25
autor: KamilW
ojej... w takim ukladzie moge ci tylko doradzic abys poprosil kogos bardziej doswiadczonego o pomoc, nie pisze ci tego w zlych intencjach ale z prostego powodu: masz najbardziej wredny gaznik na swiecie i znalezienie usterki moze byc trudne i wymagac doswiadczenia. Takze popros kogos o pomoc i obserwuj jak on to robi to najlepszy sposob na nauke... Powodzenia.

: ndz lut 26, 2006 23:48
autor: SzyMassMk2
Rozumiem dzieki za porade tez tak myslałęm ze samemu trudno jest znalezc usterke ale chciałem dodac ze mam wtrysk nie mam gaznika (prawdopodobnie w niemczech musieli mu załozyc bo te wersje PN były z gaznikiem )

: pn lut 27, 2006 05:06
autor: bodzio_j
SzyMassMk2, nie napisałeś jak auto zachowuje się po nagrzaniu. Jeśli ciepły pracuje normalnie to przyczyną może być czujnik temperatury. Jak napisałeś auto jest na wtrysku więc ten czujnik spełnia rolę ssania w silniku gaźnikowym.Zwiększa dawkę paliwa na zimno. Jeśli jest padnięty topodaje złą informację i mieszanka jest zbyt uboga, stąd to duszenie. Czujnik powinien być niebieski. Seryjnie montowany jest na wężu od głowicy do chłodnicy.

: pn lut 27, 2006 09:48
autor: SzyMassMk2
auto po nagrzaniu nie gasnie ,ale przy ruszaniu jak dodam zbyt gwałtownie gazu to szarpie i sie dusi najczesciej na 2i 3 biegu tak sie robi

: pn lut 27, 2006 09:54
autor: bodzio_j
SzyMassMk2 pisze:auto po nagrzaniu nie gasnie ,ale przy ruszaniu jak dodam zbyt gwałtownie gazu to szarpie i sie dusi najczesciej na 2i 3 biegu tak sie robi
Może to być wina zasilania paliwem. Pompa , filtr, może nalałeś jakiegoś badziewia i coś się przytkało. Na wolnych obrotach silnik nie potrzebuje wiele paliwa, ale jak "depniesz" to i owszem. i jeśli ma za mało to będzie się "dusił"

: pn lut 27, 2006 09:58
autor: SzyMassMk2
wiec tez tak myslałem ze cos z paliwem wleciało i mi pompe zapchało :/ tez tak moze byc

[ Dodano: 27 Lut 2006 09:01 ]
Ale to zapchana pompa to tez moze byc przyczyną tego ze go wogole nie moge odpalic ? (na zimnym silniku) gdy zapalam troche chechła dodaje mu gazu a on sie dławi i jak nie dodam gazu to tez mi gasnie po chwili :/

: pn lut 27, 2006 10:03
autor: Golf GTi
to jest silnik na gażniku elektronicznie strowanym?, a jak sie nagrzeje to dzala ok?

: pn lut 27, 2006 10:06
autor: SzyMassMk2
To jest mono wtrysk ktos go w niemczech przerobił bo to jest 1.6 PN wersja z gaznikiem , tak jak sie nagrzeje to jest wmiare dobrze tylko nie moge zbyt gwałtownie dodac gazu bo sie duzi i szarpie.

: pn lut 27, 2006 10:06
autor: bodzio_j
Golf GTi, to jest na wtrysku- jest napisane powyżej.SzyMassMk2, a kiedy wymieniałeś filtr? Bo to raczej filtr się zapcha, nie pompa

: pn lut 27, 2006 10:08
autor: SzyMassMk2
własnie od czasu sprowadzenia (wrzesien) filtr paliwa jeszcze nie był wymieniony wiec mozliwe ze sie zapchał :/