Nietypowy problem z PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
radwan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:43
Lokalizacja: kluczbork
Kontakt:

Nietypowy problem z PN

Post autor: radwan » pt gru 24, 2004 11:50

Obroty na luzie działaja dobrze, ale podczas jazy po przejechaniu około 50 km niekiedy auto zaczyna sie dusić i nie da sie zabardzo przypieszać i gaśnie na luzie. Po kilkuminutach wszytsko wraca do normy. Co to może być:o??



Awatar użytkownika
djmarecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 24, 2004 17:16
Kontakt:

Post autor: djmarecki » pt gru 24, 2004 17:24

Widze że kolega me ten sam problem, co ja. Jak narazie nie udalo mi się tego problemu rozwiązać. Auto zachowuje się, jakby czasami nie dostawało paliwa. Najprawdopodobniej winę ponosi gaźnik (typ Pierburg 2EE). Ja juz mam dosyć jeżdżenia po mechanikach i po prostu kupię gaźnik na giełdzie. Ale jak ty dojdziesz do tego, jak to naprawić to odezwij się.

Pozdro.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt gru 24, 2004 23:10

może macie cos z niedrożnoscią w przewodach, a jezeli tankujecie nie dopełna i często jeżdzicie o kropelce to tak sie bedzie dziac, bo w zbiorniku sie gromadzi zimą wilgoś i woda i może wam nagle wodezasysa albo coś takiego, moze też być niwydolnosc pompy, sprawdzaliście filtr paliwa? a moze odciecie paliwa :grin:


Mk3 GTI 16V ABF

Skygge
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sie 23, 2004 07:25
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Skygge » pn gru 27, 2004 15:09

Mam to samo: http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=3344&highlight=

Rozwiązanie problemu: W 01.2005 wymieniam go na monowtrysk :)

pozdrawiam
Skygge
===========
Kuolema taidehomoille...ja muille



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn gru 27, 2004 20:18

Wydaje mi się że to nie jest brak paliwa, tylko jego nadmiar (ktoś może pamięta jak było z ręcznym ssaniem gdy jadąc w trasę zapomni się je wyłączyć? Dokładnie tak). I może się bidula zalewa...


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Skygge
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sie 23, 2004 07:25
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Skygge » wt gru 28, 2004 09:10




flaszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:11
Lokalizacja: Polska Małopolska

Post autor: flaszka » wt lut 15, 2005 20:48

U mnie tez pojawiał się taki problem, rozwiązanie było proste:
kupiłem komplet uszczelek do gaznika wraz z zaworkiem komory pływaka. Dokładnie wyczysciłem wszystkie elemęty gaznika i po załozeniu dokłądnie uszczelniłem wszystkie podcisnienia i autko chodzi jak złoto.
Dodam jeszcze że bardzo ważne są styki elemętów elektrycznych/elektronicznych, gaznika.



Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » wt lut 15, 2005 22:10

tez z tym walcze :[ w pitaek auto jedzie do mechanika i jezeli cos wymysli to dam znac


VW Golf II 1.6 PN 90r

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości