Strona 1 z 1
Problem z mk2
: sob lut 25, 2006 13:23
autor: DAMIAN350
Mój golfik dziwnie sie zachowuje przy 5200obr.wydaje mi sie że strzela coś w sprzęgle.dzieje sie tak przy szybkim przyspieszeniu.może już ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać.Proszę o pomoc
: sob lut 25, 2006 13:25
autor: magik
1,3 przy 5200obr??
sorki, nie jeździłem 1,3, ale wydaje mi się, że jak będzisz go trzymał na niższych obrotach, to będzie lepiej
przeszkadza Ci to? jeździsz tak na co dzień?
: sob lut 25, 2006 13:27
autor: DAMIAN350
na co dzień
[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 12:30 ]
boję sie ze coś mi sie popsuje to nieciekawie strzela jest to bardzo dziwne.codziwne mój silnik ma przejechane 60000km i jednego właściciela przez 17 lat i jesze kobiete.
: sob lut 25, 2006 19:17
autor: rafekde
magik pisze:sorki, nie jeździłem 1,3, ale wydaje mi się, że jak będzisz go trzymał na niższych obrotach, to będzie lepiej
wyczuwam lekką pogardę dla silnika 1.3, nie wiem skąd ona wynika, dodam że to silnik benzynowy i można go wyżej kręcić niż silniki diesla]
DAMIAN350 pisze:strzela coś w sprzęgle.
może się sprzegło już zużywa powoli, ale czy to napewno sprzęgło? ja wiem że może to nie mieć związku u mnie obijała się źle zamontowana rura wydechowa i występowało to przy przyspieszaniu w momencie wysprzęglania silnika
.
DAMIAN350 pisze:60000km i jednego właściciela przez 17 lat i jeszcze kobiete
Mk2 60'000 kobieta przez 17 lat jedna.. a może to duplikat briefu :> jeżeli jednak to prawda i ta kobieta przez 17 lat, to masz szczęscie chodź to mało prawdopodne zbyt mały przebieg jak na Mk2
_______________pozdrawiam
: sob lut 25, 2006 21:01
autor: fibolek
No właśnie 17 letni pojazd i tylko 60 000 przebiegu.Prawdziwy farciarz z ciebie(choć nie bardzo wierze).
A może gaźnik daje już o sobie znać przelewając co nieco przy wysokich obrotach?
: pn lut 27, 2006 16:23
autor: magik
rafekde pisze:magik pisze:sorki, nie jeździłem 1,3, ale wydaje mi się, że jak będzisz go trzymał na niższych obrotach, to będzie lepiej
wyczuwam lekką pogardę dla silnika 1.3, nie wiem skąd ona wynika, dodam że to silnik benzynowy i można go wyżej kręcić niż silniki diesla]
bynajmniej nie dla silnika 1,3
sam mam diesla więc nie jeżdżę po 180km/h..
ale jeżdżenie na codzień z obrotami rzędu 5200 nie jest chyba najlepsze dla silnika
: pn lut 27, 2006 17:52
autor: tauka
U mnie dzisiaj ten sam problem wystąpił. Może nie ten sam, ale podobnie. Jak mu wkręce na ok 5000-6000 to są takie leciutkie trzaski w kabinie słyszalne. Natomiast po podniesieniu maski słychac to jeszcze głosnie. Ale w tym momencie sa to takie jakby uderzenia. No i nie wiem co to jest, a bardzo mnie to wkurza. Też z początku myslałem że to skrzynia, ale słychać, że to skąd indziej się dobywa.