Strona 1 z 1

[mk2]uklad zaplonowy a wilgotnosc powietrza ??

: sob lut 25, 2006 11:54
autor: spiochu
Witam ... Niewiem czy moze ktos sie spotkal z takim zjawiskiem jak u mnie a mianowicie zauwazylem dziwna zaleznosc. Moj MK2 na zimnym silniku niechcial palic na wszytskie gary, wiedz wymienilem swiece, przewody, kopulke i palec, i nic nie pomoglo jak bylo tak zostalo ;( Wtedy byla temperatura dodatnia i wilgotnosc powietrza wieksza, dwa dni przyszedl lekki przymrozek w nocy i z rana pali bez problemu !!! pali na dotyk na wszytkie gary !!! a dzis temp juz jest kolo +2 i problem znow powraca ;( gdzie moze byc przebicie , ze iska zanika ?? Jesli ktos sie spotkal z takim przypadkiem to prosze o podpowiedz, gdzie szukac przyczyny ?? Z gory dzieki, Pozdro...

: sob lut 25, 2006 11:56
autor: bodzio_j
Pozostała jeszcze cewka , może mieć gdzieś przebicie.

: sob lut 25, 2006 12:37
autor: spiochu
cewke juz wymienialem bo poprzednia mi padla, i na tej bo mam tez MK2 jezdzil bez problemu ;-( moze cos z czujnikiem HALLA w aparacie lub mogule elektronicznym ktory jest na podszybiu ??

: sob lut 25, 2006 20:46
autor: fibolek
spiochy jak HALLA czy moduł elektroniczny kolego.Ty masz zwykły gaźnik Pierburg 2E2 bez elektroniki i bez sterowania kompem.Ten moduł to jest moduł ale elektryczny do gaźnika.My nie mamy z tego co wiem czujnika Halla
A patrzałeś na wszystkie kable w komorze silnika zobacz przy aku tam jest na wsówkę taki przewodzik pojedyńczy może to ta złączka się rozpada.Sprawdź też przewody przy gaźniku.
Bo wydaje mi się że masz gaźnik PIERBURG 2E2 bo inne do RF nie były stosowane.wyczyść przewody przy alternatorze.

: sob lut 25, 2006 20:58
autor: pepo7
Witam! mam ten sam problem co SPIOCHU tele ze w 1.3 2G gaźnik rano nie poli na wszystkich
wymieniłem przewody , świece , kopułka itd. jak lekki mrozik jest OK . Ale dzieje sie
tak od kąd wymieniłem regulator w alternatorze nie wiem czy to jest z tym związane
i nie ma znaczenia czy z gazu odpalam czy z benzyny ale zaobserwowałem takie zjawisko
ze kiedy po przekręceniu kluczyka wcisne pedał gazu i puszcze a następnie odpale jest
OK moze to siłownik w gaźniku pada gdzieś kiedyś juz ktoś coś o tym pisał i to nie tak dawno.
Chyba ze coś z zapłonem ? Pozdro !

: sob lut 25, 2006 21:03
autor: fibolek
Być może gaźnik lub zapłon jak twierdzisz.Ja tak zbańki nie jestem w stanie powiedzieć.

: pn lut 27, 2006 17:38
autor: spiochu
Witam ... u mnie na podszybiu mam sterownik elektorniczny na bodejrze 7 pinow (nieliczylem) i jest polaczony 3 prawodami z aparatem zaplonowym po kopulka, wiedz do czego sa one podlaczone ?? Wydaje mi sie ze to wlasnie czujnik HALLA. Alternatow wymienilem a problem pozostal ;( czy moze ktos ma jeszcze jakies sugestie co do problemu ?? z gorzy dzieki

I mam jeszcze jedno pytanko, mialem taki problem z tym ganzikiem ze wskakiwal na 4000 obr i trzymal niezaleznie od tego czy jechalem czy na postoju, z tym tylko ze czesciej wkakiwal podczas zimy a mniej latem i tak przez jakies 1-2 min i obr spadaly, znalazlem przyczne, problem tkwil w elektrozaworze na gazniku ktory steruje podcisnieniem dla silownika 3-stopniowego przepustnicy. Ten elektrozawol ma wtyczke ( 15(+) i 30(-) )na ktorej pojawia sie napiecie 12V po wlaczeniu zaplonu a jak tam tego produ po prostu niemialem. Moje pytanie to czy ktos wie gdzie idzie ten przewod ?? Bo ja niemoglem znales gdzie idzie i musialem paciagnac dodatkowy z cewki. Jesli ktos wie lub pasiada jakis schemat instalacji to prosze o info. Pozdro...