[mk2]Dlaczego na zimnym lepiej pali niz na cieplym ?
: sob lut 25, 2006 08:36
witam to moj 1 post
ale mam dosc ciekawy problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic.
Otóż. Rano gdy sobie podchodze do mojego pieknego golfika II 1.8 pali dosłownie na "dyg" , a jak sie go zostawi na jakies 4 5 godzin to wtedy cza go dosc dlugo na rozruszniku kręcic. Znowusz po 10 godzinach znowu na dyg
ktos moze mial podobny porblem albo wie co jest grane ? z gory dziekuje ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Otóż. Rano gdy sobie podchodze do mojego pieknego golfika II 1.8 pali dosłownie na "dyg" , a jak sie go zostawi na jakies 4 5 godzin to wtedy cza go dosc dlugo na rozruszniku kręcic. Znowusz po 10 godzinach znowu na dyg
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)