Strona 1 z 1

problem z vw golfem I 86r chyba uszczelka pod glowica pomocy

: sob lut 25, 2006 01:06
autor: gostek37
witam serdecznie mam taki problem mam vwgolfa II 1.6D 86rocznik i niewiem co siedzieje poniewaz dzisiaj jak stal po calej nocy i dniu odpalilem patrze sie trocher wody od chlodzenia brakuje wioec dolalem a potem nage jak troche pojezdzilem zrobil sie pelen zbioornik jak odkrecilem az sie wylewalo:(....a drugi moj problem to olej bo wskakuje ze go niby niema tzn na bagnecie a kontrolka sie nie pali a nieraz ze jest jakis taki zadki i duzo ponad norme:( a trezci moj problem to czy ten wentylator powinien sie wlaczac i sie krecic co jest przy chlodnicy bo u mnie sie nie zalacza wogole nawet jak wskazowka tem przejdzie na ponad polowe??czekam na jakas pomoc...ale samochod nie dymi chyba ze nieraz tylko przy odpaleniu i odpala dobrze..pomocy...

[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 00:30 ]
jescze mam takie pytanie czy ta woda w tym zbiorniczku do plynu chlodniczego tez ma byc ciepla bo u mnie jest goraca??

: sob lut 25, 2006 02:03
autor: SzyMassMk2
wiec tak z wiatrakiem tez miałem dosyc duze problemy gdyz poszło łozysko i sie rozpadł :/ ale skoro Ci sie nie uruchamia po przekroczeniu mniej wiecej połowy moze troche wiecej to mozliwe ze masz ten sam problem co ja miałem czyli sie spalił lub poszedł termostat :/ a woda w zbiorniku nie powinna byc goraca ja miałem ją tylko raz goracą jak przegrzałem silnik

[ Dodano: 25 Lut 2006 01:06 ]
wiesz co moze byc tak ze jeszcze przegrzałes silnik bo wentylator sie nie załączał i poszła uszczelka pod głowica taka mozliwosc tez jest

: sob lut 25, 2006 02:11
autor: KamilW
Witam
co do wody w zbiorniczku to ma ona miec ta sama temperature co woda w calym ukladzie chlodzacym, bo przeciez przez niego ciagle przeplywa plyn i to nie jest grozne. Proponuje sprawdzic wlasnie ta cienka rurke gumowa od chlodnicy do zviornika, czy sie przypadkiem nie zatkala. Obserwuj uwaznie teraz poziom plynu, czy takie wariacje z ta woda sie powtarzaja. A co do wentylatora to jesli nie masz zaslonietej chlodnicy, to w tej temperaturze otoczenia wentylator nie ma potrzeby sie wlaczac. Wlacza sie on jak temperatura w okolicy czujnika na dole chlodnicy osiagnie 95 st C a zeby tak sie stalo to trzeba sie niezle nastarac. :helm: . Pozdrawiam

: sob lut 25, 2006 02:22
autor: TheBiSHoP
Oczywiście że woda będzie gorąca wkońcu to 90 stopni. Z różnicą poziomów płynu to normalne zjawisko rozszerzalności cieczy po rozgrzaniu. A wentylator ... cóż u mnie tylko raz widziałem że się włączył przy takich temperaturach zewnętrznych to rzadko kiedy będzie ci się włączał. A wskazówka zawsze będzie minimalnie powyżej połowy tak są wyskalowane wskaźniki.

Pozatym co do wentylatora to mógł paść też czujnik który znajduje się w cłodnicy i jest odpowiedzialny za jego załączanie jak staniesz przodem do samochody to znajduje się on w prawym dolnym rogu chłodnicy od strony silnika

: sob lut 25, 2006 07:06
autor: bodzio_j
gostek37, wiatrak włącza się dość późno. Możesz sprawdzić go na " krótko" czy działa. Co do o;eju to zobacz jaki ma kolor.Jeśli płyn poszedł do oleju to będzie on (olej) miał inny kolortaki jakis beżowy.Dziwne jest natomiast to przybywanie i ubywanie.Może źle robisz sprawdzanie stanu????

: sob lut 25, 2006 10:42
autor: MichalMys1
Jeżeli sadzi Ci wode ze zbioniczka to najprawdopodobniej masz uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego. U mnie cały czas wysadzało az do wczoraj -kupiłem korek za 15 zł i wszystko ok. Mozesz spróbowac go wygotować w wodzie albo tez wrzucic w ocet-ale w moim przypadku to nie pomogło.W kazdym badz razie 15 zł i mam problem z głowy!powodzenia

: sob lut 25, 2006 13:06
autor: gostek37
wiet dzisiaj z rana sprawdzam i jest niby olej ale ponizej tej szachownicy itd...przez co on moglby mi wyleciec??co moze sie dziac?? a co do koloru oleju to jest czarny...

[ Dodano: Sob Lut 25, 2006 13:31 ]
witam i czy mozliwe zeby przez przejechanie 1500km wylecialo tyle oleju ze byla pelna szachownica a teraz jest ponizej??