[Mk2] moduł sterujący pneum. centralnym zamkiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 20:34
- Lokalizacja: Łódź
[Mk2] moduł sterujący pneum. centralnym zamkiem
witam mam problem ze znalezieniem głownej centralki/modułu sterującego od pneumatycznego zamka centralnego czy ktos wie gdzie to sie znajduje??
Na 99% w tym samym miejscu co w Mk3, czyli w bagazniku pod lampa. Tylko w Mk3 jest z prawej, a pamietam ze kiedys w VW Jetta Mk2 mialem chyba z lewej. W kazdym badz razie jest pod ktoras z lamp. Centralka jest w obudowie razem z pomka. Calosc jest w obudowie ochronnej (u mnie byla z twardej gabki).
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 20:34
- Lokalizacja: Łódź
Jeden z nich jest przykrecony do blotnika ? A nie ma przypadkiem trzech razem z masa ?SzyMassMk2 pisze:od pompki odchodzą dwa kabelki czyli prawdopodobnie idą do tego modułu ale gdzie on jest to nie mam pojecia
[ Dodano: Pią Lut 24, 2006 18:55 ]
No wlasnie. Wiec przy pompce musza byc trzy przewody - open, closed i masa.1 6 D pisze:Jeśli się nie myle chodzi o przełącznik co mówi pompce czy ma się otwierać czy zamykać. Znajduje się on obok zamka w drzwiach kierowcy.
[ Dodano: Pią Lut 24, 2006 19:02 ]
W Mk2 nie ma modulu komfortu, wiec wiecej przewodow nie potrzeba.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Do tego przełącznika dochodzą 3 kable, jeden czerwony to stały plus, a dwa pozostałe (czerwony z białym i czerwony z żółtym)idą do tyłu samochodu do pompki. W kostce pompki są 3 kable, 2 idą od przełącznika(ten czerwono-biały i czerwono-żółty), jest też czarny który jest masą i przykręcony jest z tyłu nie daleko pompki.
No wlasnie, w Mk2 do sterowania ida tylko 2 kable z drzwi kierowcy, bo w prawych drzwiach nie ma sterowania, jest tylko silownik. Dlatego tez w drzwiach kierowcy nie ma silownika (zamek otwiera sie recznie) bo nie ma takiej potrzeby - prawymi dzwiami i tak nie zamkniemy lewych i "reszty". W Mk3 jest juz inaczej...
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 20:34
- Lokalizacja: Łódź
W dzwiach to nie jest centralka tylko stycznik ktory daje sygnal na centralke, ktora zalacza pompke. Ta z kolei albo pompuje (otwiera zamki) albo wciaga powietrze (zamyka zamki)SzyMassMk2 pisze:dzieki wielkie za pomoc centralka jest od strony kierowcy w dzwiach ale mnie sie zdaje ze po przekreceniu kluczyka powinna zadziałąc we wszystkich dzwiach tzn powinny sie zamknąc lub otworzyc tak ? zas on wogole nie działą a pilota nie mam zeby sprawdzic czy działą z pilota :/
Aby obejsc stycznik w dzwiach i sprawdzic czy centralka z pompka dziala zrob takie cos:
Daj "+" na ktorys z przewodow wchodzacych do pomki (tylko nie do masy). Jak pompka sie odezwie to znaczy ze masz cos nie tak ze stycznikiem w drzwiach lub kablami po drodze...
Jak sie nie odezwie - to trzeba kupic nowa
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości