Strona 1 z 1
[mk2]dymienie z silnika...
: śr lut 22, 2006 20:15
autor: artista_27
golf II 1.6 TD 91 gdzies przepuszcza mi spaliny i jest zadymiony cały silnik ,maska ,błotniki czy jest tam jakas uszczelka bo niewiem co mam kupic zeby wymienic dymi z tylnej strony silnika wczesniej tego nie było przest przepuszczanie dziwnie pracuje
: śr lut 22, 2006 20:26
autor: Maiki X
Najprawdopodobniej masz uszkodzona uszczelke kolektora wydechowego a pracuje dziwnie z tego wzgledu,ze w miejscu uszkodzenia uszczelki silnik zasysa dodatkowe powietrze co wpływa negatywnie na jego prace.
[ Dodano: 22 Lut 2006 19:27 ]
Jeszcze jedno sprawdz sam kolektor wydechowy czy nie jest uszkodzony !
: śr lut 22, 2006 20:28
autor: alles
Witam! Z tyłu jak wuchodzi końcówka kolektora jest połączenie z rurą wydechową, tam jest takie gniazdo a w nim pierścień ( nie jest drogi), a ten pierścień jest mocowany (w tym gniężdzie) na takie dwie blachy (wygięte w literę C ) może któraś spadła?
: śr lut 22, 2006 20:58
autor: artista_27
dzieki
: śr lut 22, 2006 21:13
autor: preker20
witam mam podobnie tyle ze na benzynie, tylko mi sie wydaje ze jest gdzies neiszczelnosc miedzy glowica a kolektorem zwiazku z tym mam pytanie czy duzo jest przy tym roboty zeby odkrecic kolektor i wymienic uszczelki, jak to jest z tymi srubami czy nie lubia zostawac w glowicy. Chciauem to zrbic mam nawet uszczelki ale boje sie ze urwa sie sruby i wtedy glowica trzeba sciagac gwintowanie planowanie itd,
czy np strzeleanie w tlumik moze byc spoowodowane neiszczelnoscia ?zaplon ustawiony,mieszanka raczej tesh
: śr lut 22, 2006 21:27
autor: TAZ
Kolektory zazwyczaj łatwo się odkręcają. Jak są jeszcze oryginalne nakrętki to są one na klucz 12 a nie 13. Po odkręceniu wszystkich nakrętek odchylamy kolektor żeby zszedł ze szpilek i wymieniamy uszczelki, potem nakładamy kolektor na szpilki i skręcamy do kupy. Tylko pamiętajcie o podkładkach pod nakrętki.
: śr lut 22, 2006 21:34
autor: preker20
ale zeby wydechowy odkrecic to trzeba i ssacy?? ssacy jest chyba na imbusa? 6 dobrze gadam?? najlepij chyba bedzie jakby te sruby jakos "odpieczyc"
a jak mi sie urwia <boje sie>
TAZ, a co z ty prykaniem w tluimk moze byc wina neiszczelnosci?
: śr lut 22, 2006 21:41
autor: TAZ
Strzelanie w tłumik jest spowodowane niedopalonym paliwem, którego opary nagle w tłumiku się zapalają. Winny za ten stan jest zapłon i gaźnik. Kolektora ssącego nie musisz odkręcać jeżeli jest dostęp do nakrętek, a kolektor ssący ma faktycznie imbus numer 6. O śrubki się nie martw, nie pourywasz ich napewno.
: śr lut 22, 2006 22:18
autor: preker20
dzieki najblizsze wolna chwile poswiiece no wymiane, tylko ejszcze musze jechac zaminic uszczelke bo mi w sklepie dali taka na 2 rury (w tym miejscu co sa te spicnki w ksztalcie litery C
dzieki towarzyszu TAZ, bede maiu do Ciebe pare pytan jako do blacharza i lakierrnika ale to na priv