[mk4]Przepustnica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4]Przepustnica
Witam. Kilka dni temu wymieniałem czujnik położenia wału korbowego. Przy okazji przeczyściłem też przepustnicę. Od tego czasu coś jest nie tak z obrotami. Przy zimnym silniku niby wszystko ok, obroty około 1100 a po nagrzaniu niecałe 800. Ale jak silnik nagrzany to po uruchomieniu obroty dochodzą do 2000 poczym spadają na niecałe 800. Zdarza się też, że zatrzymują się na około 1200 i nie spadają(dopiero po przegazowaniu) i czasami falują. Dodam, że błędy wykasowane, kontrolki ok.. Słyszałem, że po czyszczeniu powinno się przepustnicę zaadoptować. Co wy na to?
dokładnie tak....trzeba ja zaadoptować....robi sie to komputerem VAS mozna jednak spróbowac w "garażowy" sposób.
Zapalić silnik jak jest zimny nie gazowac nie jeździć niech pracuje na wolnych obrotach do załączenia wentylatora.....komputer wtedy zczytuje dane o parametrach pracy biegu jałowego przy uchylonej przepustnicy, potem przez pare minutek 3-5 przytrzymac obroty w zakresie 3000 obr/min....moze pomoze jednak najpewniejszym sposobem na adaptacje jest VAS....
Zapalić silnik jak jest zimny nie gazowac nie jeździć niech pracuje na wolnych obrotach do załączenia wentylatora.....komputer wtedy zczytuje dane o parametrach pracy biegu jałowego przy uchylonej przepustnicy, potem przez pare minutek 3-5 przytrzymac obroty w zakresie 3000 obr/min....moze pomoze jednak najpewniejszym sposobem na adaptacje jest VAS....
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Witka!
Po pierwsze nie VAS tylko VAG bądźmy dokładni jak niemiecka technologia . A po drugie jest też inny sposób adaptacji przepusnicy (też tzw. domowy) trzeba na moment połączyć zdjęte z akumulatora klemy wtedy komputer zmienia ustawienia na fabryczne i powinno być OK. Natomiast takie wariacje niestety nie wróżą nic dobrego (było już na forum kilka ładnych razy) ....... silnik krokowy może odmawiać posłuszeństwa. Pozdro
Po pierwsze nie VAS tylko VAG bądźmy dokładni jak niemiecka technologia . A po drugie jest też inny sposób adaptacji przepusnicy (też tzw. domowy) trzeba na moment połączyć zdjęte z akumulatora klemy wtedy komputer zmienia ustawienia na fabryczne i powinno być OK. Natomiast takie wariacje niestety nie wróżą nic dobrego (było już na forum kilka ładnych razy) ....... silnik krokowy może odmawiać posłuszeństwa. Pozdro
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
m_maryszczak pisze:Witka!
Po pierwsze nie VAS tylko VAG bądźmy dokładni jak niemiecka technologia . A po drugie jest też inny sposób adaptacji przepusnicy (też tzw. domowy) trzeba na moment połączyć zdjęte z akumulatora klemy wtedy komputer zmienia ustawienia na fabryczne i powinno być OK. Natomiast takie wariacje niestety nie wróżą nic dobrego (było już na forum kilka ładnych razy) ....... silnik krokowy może odmawiać posłuszeństwa. Pozdro
bez przekomarzania
VAG - służy do diagnozowani komputerów starszego typu
VAS-wykorzystywany obecnie we wszystkich ASO VW, SEAT,SKODA
łączenie klem w jego wypadku nic nie pomoże bo juz napisal "BŁEDY WYKASOWANE"
...niewiem, nieznam się, nieumiem...wiekszość wychodzi z założenia że tak jest lepiej...iii mają racje !!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości