Strona 1 z 1

[mkIV] demontaż tarcz zegarów, wskazówek

: wt lut 21, 2006 20:45
autor: Koobson
Witam.
Czy trzeba przestrzegac jakichś specjalnych zasad przy demontazu tarcz zegarów, wskazówek w mkIV?

ja po prostu je... Wyciągnałem (mocno do siebie) mocno przy tym nimi kręciłem w różne strony... I poszły.

Później je znów założyłem.
I tutaj moje pytanie (bo niestety nie mam możliwości sprawdzić), czy mogłem je w jakiś sposób uszkodzić?

Pszepraszam za rodzaj pytanie, lecz mam nadzieje, ze jednak ktos bedzie miał pojęcie i wyjaśni.

POzdrawiam

: wt lut 21, 2006 21:35
autor: Gitner
Czy cos nie dziala?

Pozdro
Gitner

: wt lut 21, 2006 22:32
autor: Koobson
no kręciłem, próbowałem wyregulowac- ale wskaznik obrotow juz nie pokazue dokładnie tyle samo (chocby na luze po odpaleniu) ile wcześniej :grrr:

[ Dodano: Wto Lut 21, 2006 22:03 ]
Ma ktoś ALH? Ile dokładnie wam wskazuje obrotów na luzie?

Byłbym wdzięczny za fotkę

: czw lut 23, 2006 21:15
autor: regitmc
Wskazówka powinna być odpowiednio umocowana. Musisz zrobić tak: wskazówke należy umocować tak aby wskazywała poniżej wartości zero. Potem delikatnie musisz ją naprostować na wartość równą zero. W trakcie naprowadzania na zero będzesz odczuwał znaczny opór więc uważaj żeby nie złamać wskazówki. W starszych wersjach samochodów było to łatwiejsze bo na dole wskazówka zatrzymywała się na bolcu w okolicy zera. W MkIV niema niestety tego bolca więc trzeba sobie radzić inaczej. Troche to skąplikowane co napisałem, ale może coś z tego zrozumiesz.