[mkIV] demontaż tarcz zegarów, wskazówek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

[mkIV] demontaż tarcz zegarów, wskazówek

Post autor: Koobson » wt lut 21, 2006 20:45

Witam.
Czy trzeba przestrzegac jakichś specjalnych zasad przy demontazu tarcz zegarów, wskazówek w mkIV?

ja po prostu je... Wyciągnałem (mocno do siebie) mocno przy tym nimi kręciłem w różne strony... I poszły.

Później je znów założyłem.
I tutaj moje pytanie (bo niestety nie mam możliwości sprawdzić), czy mogłem je w jakiś sposób uszkodzić?

Pszepraszam za rodzaj pytanie, lecz mam nadzieje, ze jednak ktos bedzie miał pojęcie i wyjaśni.

POzdrawiam



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 21, 2006 21:35

Czy cos nie dziala?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

Post autor: Koobson » wt lut 21, 2006 22:32

no kręciłem, próbowałem wyregulowac- ale wskaznik obrotow juz nie pokazue dokładnie tyle samo (chocby na luze po odpaleniu) ile wcześniej :grrr:

[ Dodano: Wto Lut 21, 2006 22:03 ]
Ma ktoś ALH? Ile dokładnie wam wskazuje obrotów na luzie?

Byłbym wdzięczny za fotkę



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » czw lut 23, 2006 21:15

Wskazówka powinna być odpowiednio umocowana. Musisz zrobić tak: wskazówke należy umocować tak aby wskazywała poniżej wartości zero. Potem delikatnie musisz ją naprostować na wartość równą zero. W trakcie naprowadzania na zero będzesz odczuwał znaczny opór więc uważaj żeby nie złamać wskazówki. W starszych wersjach samochodów było to łatwiejsze bo na dole wskazówka zatrzymywała się na bolcu w okolicy zera. W MkIV niema niestety tego bolca więc trzeba sobie radzić inaczej. Troche to skąplikowane co napisałem, ale może coś z tego zrozumiesz.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości