Strona 1 z 1
[mk3] Wspomaganie..
: pn lut 20, 2006 21:39
autor: Panther
Witam.
Mam taki problem ze podczas postoju jak krece kierą to slychac dziwny dzwiek spod maski. Czy to oznacza ze malo oleju jest w wspomaganiu???Jezeli tak to jaki olej wlac??pozdrawiam
: pn lut 20, 2006 21:51
autor: Adamtd
Jezeli tak to jaki olej wlac??
Odkręcasz korek do zbiorniczka od wspomagania i tam masz wskaźnik - możesz sobie sprawdzić poziom
[ Dodano: Pon Lut 20, 2006 20:54 ]
Panther pisze:to slychac dziwny dzwiek spod maski.
Trudno to ocenić tak bez posłuchania, bo możesz mieć wszystko OK, bo jak zaczynasz kręcić kierownicą - pompa zaczyna pracować, a nie tylko wyrzucać olej na przelew
: pn lut 20, 2006 22:03
autor: Maiki X
Płyny do wspomagania sa rozne z zasady jest czerwony syntetyczny a oznaczenia oryginalnego płynu to VW G002 000 ale spokojnie mozesz kupic Power Steering Fluid & Sealer jest to płyn ktory mozna mieszac z innymi produktami.Jest jeszcze kilka innych ale najlepiej podjechac do sklepu i popytac.
: pn lut 20, 2006 22:04
autor: djtom
[+] Kurde, a chciałem być pierwszy
: pn lut 20, 2006 22:23
autor: Panther
dzieki chlopaki za pomoc...jutro lookne co i jak...pozdrawiam
: wt lut 21, 2006 17:01
autor: MrSalieri
Mi tez tak wyje zwlaszcza przy pelnym skrecie. Pozniom plynu mam ok.Pewnie pompa juz swoje przeszla. Mozna by sprobowac wymienic ten plyn ale z tymi wymianami plynow jest roznie dlatego na razie nic nie ruszam.
: wt lut 21, 2006 17:29
autor: Maciekwisla1906
A da sie zalozyc wspomaganie w mk2 1.6D podpowiedzcie cos
: wt lut 21, 2006 18:46
autor: Forester
Maiki X pisze:Płyny do wspomagania sa rozne z zasady jest czerwony syntetyczny a oznaczenia oryginalnego płynu to VW G002 000 ale spokojnie mozesz kupic Power Steering Fluid & Sealer jest to płyn ktory mozna mieszac z innymi produktami.Jest jeszcze kilka innych ale najlepiej podjechac do sklepu i popytac.
czyli ten Power Steering Fluid & Sealer moge dolac niezaleznie co juz jest?
: wt lut 21, 2006 20:09
autor: Baltazar
przy skręcie na maksa to i mi skrzypi wspomaganie..
tak jak koledzy pisali - sprawdź czy jest płyn (jak zielony to oryginał VW)
jak nie ma to może gdzieś cieknie? przewody albo sama pompa wspomagania.. ja dwa dni temu to przeszedłem - z pompy kapało dość solidnie
regeneracja (info z warsztatu) to koszt 350-400pln, używka ze szrotu - 250pln.. u mnie niestety ale wylądowała pompa ze szrotu (teraz ma swoje "drugie" życie)..
mi strasznie piszczało e te mrozy >-20st C, może wtedy pompa się zatarła..
z tym mieszaniem to też bym się zastanowił - niby można mieszać bo teraz te nowe płyny się mieszają.. ale nie wszyscy są tego zdania (shell autoserv - powiedzieli że nie można mieszać, a jak spuszczę stary płyn to i tak trochę zostanie), w warsztacie VW również powiedzieli żebym lepiej zalał oryginalnym (zielonym) - i tak też zrobiłem zwłaszcza ze płyn kosztował 42pln więc w porównaniu do kosztów pompy niewielki wydatek..
: wt lut 21, 2006 20:21
autor: pieko
Baltazar pisze:przy skręcie na maksa to i mi skrzypi wspomaganie..
tak jak koledzy pisali - sprawdź czy jest płyn (jak zielony to oryginał VW)
jak nie ma to może gdzieś cieknie? przewody albo sama pompa wspomagania.. ja dwa dni temu to przeszedłem - z pompy kapało dość solidnie
regeneracja (info z warsztatu) to koszt 350-400pln, używka ze szrotu - 250pln.. u mnie niestety ale wylądowała pompa ze szrotu (teraz ma swoje "drugie" życie)..
mi strasznie piszczało e te mrozy >-20st C, może wtedy pompa się zatarła..
z tym mieszaniem to też bym się zastanowił - niby można mieszać bo teraz te nowe płyny się mieszają.. ale nie wszyscy są tego zdania (shell autoserv - powiedzieli że nie można mieszać, a jak spuszczę stary płyn to i tak trochę zostanie), w warsztacie VW również powiedzieli żebym lepiej zalał oryginalnym (zielonym) - i tak też zrobiłem zwłaszcza ze płyn kosztował 42pln więc w porównaniu do kosztów pompy niewielki wydatek..
Swieta racja ja tez jestem za tym zeby nie mieszac płynów.
Lepiej wymienic na cały nowy .Nie musi on byc juz koniecznie orginalny (ale najlepiej)