[mk3] Wspomaganie..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[mk3] Wspomaganie..

Post autor: Panther » pn lut 20, 2006 21:39

Witam.

Mam taki problem ze podczas postoju jak krece kierą to slychac dziwny dzwiek spod maski. Czy to oznacza ze malo oleju jest w wspomaganiu???Jezeli tak to jaki olej wlac??pozdrawiam


G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 20, 2006 21:51

Jezeli tak to jaki olej wlac??
Odkręcasz korek do zbiorniczka od wspomagania i tam masz wskaźnik - możesz sobie sprawdzić poziom

[ Dodano: Pon Lut 20, 2006 20:54 ]
Panther pisze:to slychac dziwny dzwiek spod maski.
Trudno to ocenić tak bez posłuchania, bo możesz mieć wszystko OK, bo jak zaczynasz kręcić kierownicą - pompa zaczyna pracować, a nie tylko wyrzucać olej na przelew


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Maiki X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Maiki X » pn lut 20, 2006 22:03

Płyny do wspomagania sa rozne z zasady jest czerwony syntetyczny a oznaczenia oryginalnego płynu to VW G002 000 ale spokojnie mozesz kupic Power Steering Fluid & Sealer jest to płyn ktory mozna mieszac z innymi produktami.Jest jeszcze kilka innych ale najlepiej podjechac do sklepu i popytac.


Best Life is VW drive!!!! :satan:

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn lut 20, 2006 22:04

Obrazek

[+] Kurde, a chciałem być pierwszy :P


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Panther » pn lut 20, 2006 22:23

dzieki chlopaki za pomoc...jutro lookne co i jak...pozdrawiam


G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » wt lut 21, 2006 17:01

Mi tez tak wyje zwlaszcza przy pelnym skrecie. Pozniom plynu mam ok.Pewnie pompa juz swoje przeszla. Mozna by sprobowac wymienic ten plyn ale z tymi wymianami plynow jest roznie dlatego na razie nic nie ruszam.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Maciekwisla1906
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20
Lokalizacja: Pińczów
Kontakt:

Post autor: Maciekwisla1906 » wt lut 21, 2006 17:29

A da sie zalozyc wspomaganie w mk2 1.6D podpowiedzcie cos
:blush:


BORJAN ()()---------()() :)

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » wt lut 21, 2006 18:46

Maiki X pisze:Płyny do wspomagania sa rozne z zasady jest czerwony syntetyczny a oznaczenia oryginalnego płynu to VW G002 000 ale spokojnie mozesz kupic Power Steering Fluid & Sealer jest to płyn ktory mozna mieszac z innymi produktami.Jest jeszcze kilka innych ale najlepiej podjechac do sklepu i popytac.
czyli ten Power Steering Fluid & Sealer moge dolac niezaleznie co juz jest?


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
Baltazar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 09:23
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Baltazar » wt lut 21, 2006 20:09

przy skręcie na maksa to i mi skrzypi wspomaganie..

tak jak koledzy pisali - sprawdź czy jest płyn (jak zielony to oryginał VW)

jak nie ma to może gdzieś cieknie? przewody albo sama pompa wspomagania.. ja dwa dni temu to przeszedłem - z pompy kapało dość solidnie :(
regeneracja (info z warsztatu) to koszt 350-400pln, używka ze szrotu - 250pln.. u mnie niestety ale wylądowała pompa ze szrotu (teraz ma swoje "drugie" życie)..

mi strasznie piszczało e te mrozy >-20st C, może wtedy pompa się zatarła..

z tym mieszaniem to też bym się zastanowił - niby można mieszać bo teraz te nowe płyny się mieszają.. ale nie wszyscy są tego zdania (shell autoserv - powiedzieli że nie można mieszać, a jak spuszczę stary płyn to i tak trochę zostanie), w warsztacie VW również powiedzieli żebym lepiej zalał oryginalnym (zielonym) - i tak też zrobiłem zwłaszcza ze płyn kosztował 42pln więc w porównaniu do kosztów pompy niewielki wydatek..


Pozdrawiam,
Baltazar

pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: pieko » wt lut 21, 2006 20:21

Baltazar pisze:przy skręcie na maksa to i mi skrzypi wspomaganie..

tak jak koledzy pisali - sprawdź czy jest płyn (jak zielony to oryginał VW)

jak nie ma to może gdzieś cieknie? przewody albo sama pompa wspomagania.. ja dwa dni temu to przeszedłem - z pompy kapało dość solidnie :(
regeneracja (info z warsztatu) to koszt 350-400pln, używka ze szrotu - 250pln.. u mnie niestety ale wylądowała pompa ze szrotu (teraz ma swoje "drugie" życie)..

mi strasznie piszczało e te mrozy >-20st C, może wtedy pompa się zatarła..

z tym mieszaniem to też bym się zastanowił - niby można mieszać bo teraz te nowe płyny się mieszają.. ale nie wszyscy są tego zdania (shell autoserv - powiedzieli że nie można mieszać, a jak spuszczę stary płyn to i tak trochę zostanie), w warsztacie VW również powiedzieli żebym lepiej zalał oryginalnym (zielonym) - i tak też zrobiłem zwłaszcza ze płyn kosztował 42pln więc w porównaniu do kosztów pompy niewielki wydatek..
Swieta racja ja tez jestem za tym zeby nie mieszac płynów. :) Lepiej wymienic na cały nowy .Nie musi on byc juz koniecznie orginalny (ale najlepiej) :) :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości