[mk3]Opór przy zmianie biegow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bierni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 19:45
Lokalizacja: krakow

[mk3]Opór przy zmianie biegow

Post autor: bierni » pn lut 20, 2006 12:36

Czesc!!
Czym moze byc spowodowany opor przy zmianie biegow?
Glownie na taki opor napotykam przy wlanczaniu jedynki (ale zdarza sie tez cos takiego przy innych biegach..)Chcac wlaczyc jedynke w pewnym momencie nastepuje blokada-wtedy musze cofnac i spowrotem sprobowac..posiadam mk3 tdi
Ostatnio zmieniony pn lut 20, 2006 12:53 przez bierni, łącznie zmieniany 1 raz.



racer18

Post autor: racer18 » pn lut 20, 2006 12:44

W moim MK2 GTI było coś podobnego a przyczyną tego były tulejki w połączeniu pomiędzy drążkiem zmiany biegów a skrzynią, miały duży luz i czasem kiepsko biegi wskakiwały. Drobny koszt a jaki efekt:D W Twoim też polecam to sprawdzić a dopiero potem czepiać się samej skrzynki :)
Pozdro...



pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: [mk3]Opór przy zmianie biegow

Post autor: pieko » pn lut 20, 2006 13:43

Racer18 ma racje .sprawdz tulejki a z tą jedynką to norma .Skorzystaj z opcji szukaj to sie dowiesz wiecej na temat pierwszego biegu w golfie.Jest troche tematów na ten temat :smoke:
pozdro.



Awatar użytkownika
majkel831
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr lut 08, 2006 04:28
Lokalizacja: Częstochowa( UK-obecnie)
Kontakt:

Post autor: majkel831 » pn lut 20, 2006 15:04

Ja w swoim też mam problem tyle że z drugim biegiem, mówicie że to prędzej tulejki? :hmm:

[ Dodano: Pon Lut 20, 2006 14:33 ]
Ok znalazlem jest takich problemów dużo na technicznych juz wiem za co sie mam zabrać! :-)



Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » pn lut 20, 2006 19:27

a ja proponuje na dobry poczatek sprawdzic linke do sprzegla
jesli sprzeglo bierze za wysoko to czasem poprostu ciezko wcisnac bieg wystarczy je wtedy wyregulowac i problem znika(nie wiem czy u ciebie jest mozliwosc regulacji bo jesli masz piekielny wynalazek vw do automatycznego napinania linki to niestety nic z tym nie zrobisz tylko wymiana)



jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » wt lut 21, 2006 23:25

jezeli bieg wchodzi za drugim razem bez ponownego wciskania sprzęgła to jest ok wez pod uwaze ze wodziki mogły sie wyrobic i sa za luźne mozesz je wymienic bo nie sa droge (5zł) i jedną rzeczy juz wyeliminujesz


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 173 gości